شهروند خبرنگار/

گله مندی مردم از وضعیت نامناسب کوچه ای در خیابان شهدای هرسین/لجن زاری که مردم را آزار می دهد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 26642|12:14 - 1395/08/17
نسخه چاپی
گله مندی مردم از وضعیت نامناسب کوچه ای در خیابان شهدای هرسین/لجن زاری که مردم را آزار می دهد
از آنجایی که یکی از شاخصه هایی که شهر را از سایر مناطق و روستا متمایز می سازد رسیدگی و آسفالت و یکدست کردن معابر و خیابا ن ها و کوچه ها می باشد لازم است که مجموعه شهرداری و شورای شهر هرسیناقدامات جدی تری در این خصوص انجام دهند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،در پی تماس یک شهروند مبنی بر وضعیت نامناسب کوچه محل زندگی خود در ایام بارندگی با این پایگاه خبری پیگیری های در این خصوص از مسئولین ذی ربط صورت گرفت.

 

یکی از اهالی این منطقهدر گفتگو با دیوانگاهدر خصوص وضعیت به وجود آمده اظهار داشت: خ شهدا گلزار7نبش کوچه فلاح2در شهر هرسین به یکلجنزار تبدیل شده است و تردد مردم در این مکان باسختی صورت میگیرد.

 

 وی افزود: نامه نگاریهای هم از سوی اهالی محل با ارگان های مربوطه و شهرداری در خصوص رفع این مشکل صورت گرفته و وعده هایی هم داده شده اما تا کنونعملی نشده وبطور متوسط درسه ماه اخیر هفته ای یک بار به آنها یاداوری شده و جالب اینکه نامه دستوراقدام خورده است.

از آنجایی که یکی از شاخصه هایی که شهر را از سایر مناطق و روستا متمایز می سازد و تاثیر زیادی بر زیبایی شهر دارد رسیدگی و آسفالت و یکدست کردن معابر و خیابا ن ها و کوچه ها می باشد لازم است که مجموعه شهرداری و شورای شهر هرسین در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

 

وحید رشیدی رئیس شورای اسلامی شهر هرسیندر گفتگو با دیوانگاهاظهار داشت: وضعیت فعلی این کوچه به علت کنده کاری هایی است که اداره آبفای شهرستان در آنجا انجام داده که در مواقع بارندگی به این وضعیت در می آید.

وی افزود: با این وجود ما در آسفالت و شن ریزی کوچه ها موضوع اولویت بندی را داریم و مناطق دیگری هم در نوبت هستند ولی با این حال توصیه می کنیم که چند نفر به نمایندگی از اهالی کوچه جهت پیگیری مشکل امروز به محل شورای اسلامی شهر هرسین مراجعه کنند تا دستور رسیدگی مجدد صادر گردد هر چند که بایستی

 

به گزارش دیوانگاه، هر چند که شهرداری در یک ماهه اخیر اقدام به آسفالت از معابر و خیابان اصلی شهر  کرده اما به نظر می رسد در آسفالت و لکه گیری از برخی کوچه ها در محلات حاشیه ای شهرستان اولویت بندی صورت نگرفته است.

.