شاه آبادی در گفتگو با دیوانگاه:

اجرای پروژه مجتمع فرهنگی هرسین با اعتبار یک میلیارد و 500میلیون تومان/گازرسانی به 55روستا در شهرستان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 26635|11:55 - 1395/08/15
نسخه چاپی
اجرای پروژه مجتمع فرهنگی هرسین با اعتبار یک میلیارد و 500میلیون تومان/گازرسانی به 55روستا در شهرستان
سرپرست فرمانداری هرسین از اجرای پروژه مجتمع فرهنگی با اعتبار یک میلیارد و 500میلیون تومان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در شهرستان خبر داد.

امیر شاه آبادی سرپرست فرمانداری هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاز پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری در هرسین خبر داد و اظهار داشت: از جمله مصوباتی که از سفر پر برکت مقام معظم رهبری در هرسین باقی مانده بود طرح ایجاد مجتمع فرهنگی در شهرستان هرسین بود که به علت فراهم نبودن زمین تا به حال امکان اجرایی شدن نداشت.

 

وی افزود: با حضور آقای بابلی معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و اداره راه و شهرسازی شهرستان و رئیس اداره ارشاد اسلامی هرسین جلسه ای برگزار شد و در این جلسه مکان هایی جهت انجام این پروژه در نظر گرفته شد.

 

سرپرست فرمانداری هرسین خاطرنشان کرد: مجری طح اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه می باشد و بودجه در نظر گرفته برای این طرح یک میلیارد و 500میلیون تومان است که با قطعی شدن محل انجام طرح نقشه آن هم آماده اجراست.

 

شاه آبادی در ادامه اظهار داشت: با اجرای این پروژه و نمای بسیار زیبایی که از لحاظ معماری ایرانی اسلامی برای اجرای آن در نظر گرفته شده امید می رود این پروژه بتواند نیاز های فرهنگی شهرستان را در راستای برگزاری کارگاه های مختلف هنری و فرهنگی مرتفع کند.

 

وی در بخض دیگری از سخنان خود در خصوص وضعیت پیگیری تصفیه خانه آب شرب هرسین افزود: اختلافاتی بین اداره آب و فاضلاب شهرستان به میراث فرهنگی استان در خصوص محل نصب تجهیزات وجود داشت که با برگزاری جلسات و رفع اختلافات مصوباتی به تصویب  رسید و مقرر شد که این مصوبات جهت اجرای مناقصه ارسال شود.

 

سرپرست فرمانداری هرسین اشاره ای هم به وضعیت گازرسانی به روستاها داشت و خاطرنشان کرد: تا کنون کار اجرای گازرسانی به 55روستا آغاز شده است که در بین مسیر با مشکلاتی هم مواجه بوده ایم که موجب توقف در کار شده بود.

 

شاه آبادی اظهار داشت: با جلساتی که که با ادراه گاز استان و شهرستان هرسین برگزار شده بود عمده مشکلات ما مرتفع شد ولی آنجایی که مشکلات به دلیل معارض داشتن به مردم منطقه بر می گردد در صدد رفع آن هستیم که در این صورت کار ادامه خواهد یافت.