رئیس مجمع نمایندگان کرمانشاه در گفتگو با دیوانگاه:

خواب دستگاه های نظارتی درون دولت مثل مرگ گلوبولهای سفید به چرک و عفونتی مثل فساد صندوق ذخیره فرهنگیان منجر می شود/ تغییر وزرا در موقعیت خوبی نبود

سرویس: سیاسیکد خبر: 26524|10:40 - 1395/08/03
نسخه چاپی
خواب دستگاه های نظارتی درون دولت مثل مرگ گلوبولهای سفید به چرک و عفونتی مثل فساد صندوق ذخیره فرهنگیان منجر می شود/ تغییر وزرا در موقعیت خوبی نبود
رئیس مجمع نمایندگان کرمانشاه با بیان این که تغییر وزرا در موقعیت خوبی نبود، گفت: خواب دستگاه های نظارتی درون دولت مثل مرگ گلوبولهای سفید به چرک و عفونتی مثل فساد صندوق ذخیره فرهنگیان منجر می شود.

حسن سلیمانیدر گفتگوی اختصاصی با دیوانگاهبا اشاره به استعفای سه وزیر در دولت اظهار داشت: مقام معظم رهبری، مراجع عظام و خود مردم به کرات نگرانی خود را از وضعیت فرهنگی و عملکرد مسئولین در این حوزه عنوان کرده اند و معتقدند که رفتار آنها باید متناسب با شئونات جمهوری اسلامی باشد. دولت هم بایستی رفتارش طوری باشد که متناسب با تکلیف قانونی و در راستای ارزش ها باشد و از آنها صیانت کند.

 

نماینده مردم صحنه، هرسین و کنگاور افزود: فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مسئولین وقتی معنا پیدا خواهد کرد که خود آنها حافظ ارزش ها باشند.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه ادامه داد: استعفای این سه وزیر در شرایط قابل قبولی برای مردم نبود و به تبع آن انتظارها هم در گفتار نمایندگان مردم منعکس می شود.

 

سلیمانی در ادامه اظهار داشت: در خصوص وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان هم این موضوع یک امر حقوقی مستقل و مجرمانه ای است که اتفاق افتاده و سازمان های نظارتی وظیفه خود را در این زمینه انجام می دهند چرا که با رفتن یک وزیر خللی در پیگیری این امر به وجود نمی آید.

 

وی افزود: آنچه که در این بین حائز اهمیت است این است که چرا با وجود دستگاه های متعدد نظارتی درون سازمانی در ادارت و بدنه دولت، یک نظارت برون سازمانی این مسائل را کشف کند.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه  تصریح کرد: دستگاه های دولتی باید خودشان پایش درونی داشته باشند و با این وجود همه دستگاه های درون سازمانی دولت که نقش گلبول های سفید را دارند به خواب نروند که به عفونت و چرک منجر شود و دستگاه برون سازمانی مجبور باشند برای رفع این چرک اقدام کند.