رئیس جمهور در جمع مردم استان مرکزی:

نبود رونق اقتصادی و بیکاری؛ معضل اصلی + فیلم

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 26523|13:14 - 1395/08/02
نسخه چاپی
رییس جمهور گفت: معضل اصلی جامعه امروز ما نبود رونق اقتصادی و بیکاری نسل جوان، تحصیل‌کردگان است.
سال 95 سال رونق اقتصادی است/برجام برای صادر کردن به گزارشخبرنگاردولتگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، روحانی در جمع مردم خونگرم استان مرکزی در ورزشگاه شهدای پنج مرداد در اراک تصریح کرد: 893 واحد صنعتی در استان مرکزی وجود دارد که بنای دولت یازدهم تحرک بخشیدن به تمام واحد های نیمه فعال صنعتی در کشور است.
 
رییس جمهوری افزود: حضور پرشور شما مردم نشانه علاقه به نظام و حمایت از دولت خدمتگزار است و استان مرکزی زادگاه مردم استثنایی تاریخ ایران است و بر تمام مردم این سرزمین و مسلمانان منت دارد.
 
روحانی با تاکید بر اینکه شهادت فرزند امام راحل موجی در مبارزه ایجاد کرد و موجب پیروزی نهضت شد گفت: استان مرکزی سرزمین امیر کبیر است که زمینه ساز استقلال و پیشرفت ایران شد و استان مرکزی، مرکز صنعت ایران بوده و تلاش دولت احیای واحدهای صنعتی است.
 
وی تصریح کرد: دولت تلاش دارد به رشد 5 درصدی در اقتصاد برسیم و امسال این قول را می دهیم 7500 واحد صنعتی کوچک و بزرگ را فعال کنیم.
 
رئیس جمهور با اشاره به حرکت بزرگ اقتصادی در کشور و اینکه با آمار خوشحال کننده ای در این زمینه وجود دارد خاطرنشان کرد: 12 هزار و 525 واحد تولیدی با حدود 9 هزار میلیارد و 190 میلیون تومان تسهیلات از بانکها حرکت خود را توانسته آغاز کند .
 
روحانی با اشاره به اینکه همه باید در کنار هم عظمت ایران عزیز را بیافزاییم گفت: برجام برای صادر کردن آب سنگین اراک و یو اف6 نطنز بود؛ برجام برای ان بود که در دنیا آزادانه نفت ، گاز، پتروشیمی و میعانات گازی را صادر کنیم.
 
این خبر در حال تکمیل است...
 
 
 
00:0007:44

spaceplay / pause

qunload | stop

ffullscreen

shift+slower / faster

volume

mmute

seek

 .seek to previous

126seek to 10%, 20% … 60%

لینک دانلود