سردار جلالی در دومین جشنواره علمی سلمان فارسی؛

همه دنیا می‌دانند که پول عربستان تروریسم را تولید می‌کند/ نباید به FATF تن در دهیم

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 26513|13:04 - 1395/08/02
نسخه چاپی
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: همه دنیا می‌دانند که پول عربستان تروریسم را در جهان تولید می‌کند.

همه دنیا می‌دانند که پول عربستان تروریسم را تولید می‌کند/ نباید به FATF تن در دهیم

به گزارش خبرنگاردفاعی امنیتیگروهسیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛سردار سرتیپ غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافندغیرعامل کشور در جشنواره علمی سلمان فارسی که در دانشگاه جامع امام حسین(ع) برگزار شد با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس صدام با یک جمله فکر می‌کرد سریع می تواند ایران را تصرف کند، عنوان داشت: صدام اشتباه محاسباتی انجام داد و برخی کشورهای منطقه نیز هم اکنون چنین محاسبات توهم‌آمیزی دارند.
 
وی افزود: اینکه دشمنان حمله زمینی را منتفی می‌دانند نشان از قدرت ماست و در کشور ما اراده دفاع عمیق و مستحکم از کشور، وجود دارد.
 
سردار جلالی با بیان اینکه قدرت شبکه‌ موشکی نشان دهنده این است که لبخند سیاستمداران ما پشتوانه قدرت دفاعی است یادآور شد: بخش‌‌های زمینی و موشکی ما در برابر سناریوها آماده‌اند و بازدارندگی لازم ایجاد شده است.
 
وی تأکید کرد: آمریکا با استحکامات گسترده نمی‌تواند به ایران ضربه بزند و این به قدرت دفاعی و پدافندی ما باز می‌گردد.
 
سردار جلالی با توصیف واژه تهدید و ظهور تهدیدات دانش پایه عنوان داشت: نپرداختن به این مقوله یک غفلت بزرگ است که شاید آیندگان ما را نبخشند.
 
سردار جلالی با اشاره به اینکه ما در رویکردهای دفاعی در دنیا سرآمد هستیم یادآور شد: دفاع ما خودکفا و خوداتکاست.
 
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها نگاهشان به پول و بازار مالی تحت فشار قرار دادن کشورها است و در این زمینه کشور ما را بسیار مورد هجمه قرار داده‌اند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها قانون‌های خود را در قالب FATF مطرح می‌کنند و اینکه بخشی از مشکلات ما از طریق FATF حل می‌شود منکرش نیستم اما همین FATF اشراف بر نظام مالی را تداعی می‌کند و باید با هوشمندی اینگونه تهدیدات را بشناسیم و با آن مقابله کنیم.
 
سردار جلالی گفت: امروز آمریکایی‌ها کنترل اطلاعاتی و تهدیداتشان را در قالب پروتکل‌های عملی مطرح می‌کنند و برای مثال ارزیابی جهانی از تولید علم در قالب ISI کنترل می‌شود.
 
سردار جلالی درباره قانون FATF و کشورهای ناظر بر آن عنوان داشت: عربستان و اسرائیل که خود حامی تروریست هستند کشورهای ناظر بر FATF می‌باشند و همه دنیا می‌دانند که پول عربستان تروریست را تولید می‌کند و این ساختار مشخص است که سیاسی بوده و حقوقی و فنی نبوده و چرا ما باید به این بازی تن در دهیم.
 
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: هیچ کس در نظام انقلابی ما نیست که از نظام بی‌نظم بانکی و قاچاق سود ببرد اما باید طبق قانون بررسی کنیم که حضور سرمایه‌های خارجی در کشور به نفع ما است یا اشراف است یا تسلط؟

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد