آخرین تحولات میدانی سوریه؛

درگیری ارتش سوریه با تروریست‌ها در مناطق مختلف/ هلاکت شماری از تکفیری‌ها در حملات سوری‌ها

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 26508|12:47 - 1395/08/02
نسخه چاپی
ارتش سوریه با هدف قرار دادن مواضع تروریست‌ها در مناطق مختلف این کشور، شماری از آنان را به هلاکت رساند.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، به گزارش یک منبع نظامی، ارتش سوریه با پشتیبانی نیروی هوایی، مواضع تروریست‌های داعش را در دیرالزور هدف قرار دادند.

ارتش سوریه در حملات هوایی و توپخانه‌ای خود به مواضع تروریست‌ها در محله‌های حویقه،عمال و رصافه در دیرالزور و روستای بغیله در شمال غرب این شهر، مقر فرماندهی تروریست‌های داعش را منهدم کرد و شماری از آنان را به هلاکت رساند.
 
ارتش سوریه همچنین با همکاری نیروهای مسلح مستقر در دیرالزور با هجوم تروریست‌های داعش به فرودگاه این شهر مقابله کردند. در این درگیری تسلیحات تروریست‌ها منهدم شد و شماری از آن‌ها کشته و زخمی شدند.
 
ارتش و نیروی هوایی سوریه با هدف قرار دادن محل تجمع تروریست‌های جیش‌الفتح و جبهه‌النصره در حومه حما و ادلب، شماری از آنها را به هلاکت رساندند.
 
به گزارش یک منبع نظامی سوری، نیروی هوایی و توپخانه ارتش سوریه محل تجمع تروریست‌های جبهه‌النصره را در شهرک‌های صوران و لطامنه و اطراف منطقه تل بزام در حومه شمالی حما، به شدت هدف قرار دادند.
 
در این حملات شماری از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند و 4 خودروی مسلح منهدم شدند.
 
در حومه جنوبی ادلب نیز جنگنده‌های ارتش سوریه در حملات خود به شرق منطقه معره النعمان، شماری از تروریست‌ها را به هلاکت رساندند و یک خودروی متعلق به تروریست‌ها را منهدم کردند.
 
در حومه قنیطره نیز تروریست‌های جبهه‌النصره قصد هجوم به برخی مرازک نظامی در اطراف روستای خضر داشتند که با مقابله ارتش سوریه و گروه‌های دفاع مردمی مواجه شدند.
 
در درگیری میان ارتش و تروریست‌های جبهه‌النصره در این منطقه 15 تروریست به هلاکت رسیدند و تمامی تسلیحات آنها منهدم شد.
 
خبرنگار سانا گزارش داد: ارتش سوریه همچنین  با پرتاب دو موشک به مقر تروریست‌های جبهه‌النصره در حد فاصل دو روستای بوشطه و حریه، آن را منهدم کرده و تروریست‌های مستقر در حوالی روستای حمیدیه را با سلاح متوسط هدف قرار داد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد