فرمانده انتظامي شهرستان خبر داد:

دستگيري چهار نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در هرسين

سرویس: اجتماعیکد خبر: 26493|10:09 - 1395/08/02
نسخه چاپی
دستگيري چهار نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در هرسين
فرمانده انتظامي شهرستان هرسين از دستگيري چهار نفر از توزیع کنندگان موادمخدر در نتيجه اجراي طرح پاکسازي مناطق آلوده در اين شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "همتعلي شکري" فرمانده انتظامی شهرستان هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاظهار داشت: در اجراي طرح پاكسازي نقاط آلوده مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر با همکاري ماموران پاسگاه چشمه کبود و کلانتری 12 پس از اخذ مجوز قضائي، چهار سوداگر مرگ را دستگير و در بازرسي از مخفيگاه آنها مقادیری موادمخدر از نوع تریاک و هروئین کشف شد.

 

وي با بيان اينکه مقابله با توزيع کنندگان مواد مخدر جزو اولويت هاي کاري مجموعه انتظامي شهرستان است، خاطر نشان کرد: يكي از آسيب هاي اجتماعي كه مي تواند زاينده برخي جرائم و آسيب هاي اجتماعي ديگر باشد، اعتياد به مواد مخدر و خريد و فروش آن است.

 

فرمانده انتظامی هرسین با اشاره به رضايتمندي مردم از اجراي اين طرح، از همکاري صميمانه مردم تشکر کرد و خاطرنشان کرد: چنين طرح هاي امنيتي در طول سال ادامه خواهد داشت و شهروندان مي توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند