شیخی در گفتگو با دیوانگاه:

حدود 4500متر موزایک و جدول کاری در هرسین در دست انجام است/10هزار متر فضای سبز شهرستان چمن کاری می شود

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 26482|12:49 - 1395/07/29
نسخه چاپی
حدود 4500متر موزایک و جدول کاری در هرسین در دست انجام است/10هزار متر فضای سبز شهرستان چمن کاری می شود
شهردار هرسین از انجام 4500متر مربع موزائیک و جدول کاری در معابر اصلی و فرعی شهرستان خبر داد.

شیخی شهردار هرسیندر گفتگو با دیوانگاهبا اشاره به خدمات صورت گرفته توسط شهرداری در خصوص بهسازی معابر و فضای سبز شهرستان اظهار داشت: حدود 2هزار متر جدول در معابر شهرستان در دست انجام است که هزینه و قرارداد انجام این کار 50میلیون تومان می باشد.

 

وی افزود این طرح در اکثر معابر اصلی و فرعی شهرستان از جمله خیابان کتابخانه عمومی شهدای محراب، بلوار مولوی، شانزده متری یگان امداد، و بلوار روبروی شهرداری صورت گرفته است.

 

شهردار هرسین در ادامه در خصوص وضعیت موزاییک کاری معابر شهرستان خاطرنشان کرد: حدود 2500متر از معابر شهرستان در حال موزاییک کاری است و این معابر اکثرأ همان قسمت هایی است که جدول کاری در آنجا صورت گرفته است.

 

شیخی اظهار داشت: البته برخی معابر هم با همکاری و اطلاع مردم و بررسی کارشناسان شهرداری در نقاط مختلف شهر کار موزاییک و جدول کاری آن انجام می شود.

 

وی با اشاره به وضعیت فضای سبز شهرستان افزود: کار چمن کاری در تمام پارک های سطح شهرستان در دست انجام است و در حال حاضر پارک دارایی، پارک جدید کمربندی جنوبی به میزان 9هزار متر، و در مجموع حدود 10هزار متر در اولویت اجرا قرار دارد.

 

شهردار هرسین تصریح کرد: در این زمینه تا کنون 500کیلو گرم بذر چمن خریداری شده است که هزینه ان حدود 17میلیون تومان می باشد هر چند که این میزان چمن شاید جوابگوی 10هزار متر موجود نباشد.