رئیس اداره ورزش و جوانان هرسین :

30دقیقه پیاده روی در روز برای سلامتی بدن لازم است/با وجود مشکلات بودجه ای و نبود امکانات ورزشکاران شهرستان مقام های خوبی کسب کرده اند

سرویس: ورزشیکد خبر: 26420|14:14 - 1395/07/27
نسخه چاپی
30دقیقه پیاده روی در روز برای سلامتی بدن لازم است/با وجود مشکلات بودجه ای و نبود امکانات ورزشکاران شهرستان مقام های خوبی کسب کرده اند
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان هرسین گفت: با وجود مشکلات مالی فراوان و نبود امکانات توانسته ایم در سطوح مختلف قهرمانی هایی در سطح کشور کسب کنیم.

حسین محمدی جامع رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهضمن تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی در خصوص فعالیت ها و مشکلات موجود در ورزش شهرستان اظهار داشت: با توجه به وضعیت حاکم بر اقتصاد کشور و وضعیت رکودی که بر جامعه حاکم است وزارت ورزش وجوانان و به تبع آن مدیریت شهرستان از این مشکل بی بهره نبوده است، همچنانکه یکی از مهمترین موضوعاتی که باعث می شود روند ادارات و به خصوص بحث ورزش پیشرفت داشته باشد مباحث بودجه ای و مالی است و لذا تا امکانات فراهم نباشد هیچ اقدامی در این خصوص نمی توان انجام داد.

 

وی افزود: از آنجایی که از ابتدای سال جاری تا کنون هیچگونه بودجه ای در زمینه ورزش و هیئت های ورزشی نداشته ایم این وضعیت کار را سخت تر کرده است ، با توجه به اینکه برگزاری هر مسابقه ای در سطح پایین هم حدود 3میلیون تومان هزینه می خواهد با این اوصاف تلاش کرده ایم که در طی سال گذشته و امسال از حداقل امکانات حداکثر استفاده بشود و در این راستا با همکاری فرمانداری و برخی ادارات شهرستان مسابقاتی برگزار کنیم.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان هرسین در خصوص مشکلات عدیده ای که در ورزش هرسین وجود دارد خاطرنشلن کرد: از جمله این مشکلات عدم بهره برداری از سالن ورزشی مصوبات سفر مقام معظم رهبری است که شهرداری در این زمینه همکاری لازم را نداشته و عوارض خارج از عرفی را درخواست کرده و اداره ورزش و جوانان شهرستان قادر به پرداخت آن نیست که امیدواریم در صورت رفع این مشکل این سالن نیز به بهره برداری برسد.

 

محمدی جامع در ادامه اظهار داشت: مشکل بعدی استخر شنای شهرستان است که تنها مکان تفریحی شنای سرپوشیده جوانان شهرستان است که این مکان هم به دلیل بدهی 40میلیونی برق و گاز که مربوط به پیمانکار قبلی است تعطیل شده است و در حال حاضر اداره ورزش شهرستان قادر به پرداخت آن نیست و امیدواریم این موضوع هم با همکاری استان و فرمانداری شهرستان به نتیجه مثبتی برسد.

 

وی در خصوص فعالیت هیئت های ورزشی شهرستان افزود: در بحث هیئت های ورزشی با وجود مشکلات مالی فراوان و نبود امکانات توانسته ایم در سطوح مختلف قهرمانی هایی در سطح کشور کسب کنیم.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در ادامه خاطرنشان کرد: در موضوع زیر ساخت ها یکی از عمده مشکلات نبود خوابگاه است و بارها تلاش شده تا از طریق بودجه های عمرانی شهرستان بتوانیم این مشکل را مرتفع کنیم ولی تا به حال موفق به این کار نشده ایم.

 

محمدی جامع در پایان از مردم خواست علی رغم مشکلات مالی موجود در اقشار مختلف جامعه از ورزش کردن غافل نشوند و حداقل 30دقیقه پیاده روی در روز را جهت کسب سلامت خود و خانواده در برنامه خود قرار دهند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد