فرمانده انتظامي هرسین خبر داد:

دستگيري 6 نفر از عاملان نزاع دسته جمعي در هرسين

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 26386|14:46 - 1395/07/25
نسخه چاپی
دستگيري 6 نفر از عاملان نزاع دسته جمعي در هرسين
فرمانده انتظامي شهرستان هرسين از دستگيري شش نفر از عوامل نزاع دسته جمعي با حضور به موقع پليس خبر داد.

سرهنگ "همتعلي شکري"در گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاز دستگيري 6 نفر از عاملان نزاع دسته جمعي در هرسين خبر داد و اظهار داشت:  در پي تماس تلفني با مرکز فوريت هاي پليس 110 مبني بر وقوع يک مورد نزاع دسته جمعي در شهر هرسين بلافاصله ماموران کلانتري 12 جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

 


وي افزود: به علت اختلافات قبلي تعدادي از جوانان محل با يکديگر درگير و منجر به اخلال در نظم عمومی و مزاحمت برای اهالی محل شده بودند که با حضور به موقع و مقتدرانه ماموران کلانتری 12، عوامل درگيري دستگير شدند.

 


فرمانده انتظامی هرسین خاطرنشان کرد: توسط ماموران کلانتري 12 تعداد شش نفر از عوامل درگيري و نزاع دسته جمعي که به شدت دچار جراحت شده بودند دستگير و با تشکيل پرونده تحويل مراجع قضايي شدند و در این راستا نیز دو دستگاه خودرو از طرفین درگیر توقیف و به پارکینگ دلالت داده شد.

 


سرهنگ شکری تاکيد کرد: بسياري از نزاع هاي دسته جمعي حاصل نا آگاهي و فقر فرهنگي افرادي است که هيچ گونه اطلاعي از حقوق اجتماعي ديگران در جامعه نداشته و قصد دارند بر اساس خواست خود به منافع مورد نظر برسند، که اين امر علاوه بر تحميل خسارات فراوان به فرهنگ عمومي جامعه عاملي در جهت تحميل هزينه هاي اجتماعي، انتظامي و درماني به جامعه است که بايستي به صورت جدي و کارشناسي شده با آنان برخورد کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد