در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس/

زنگ مهر و مقاومت و ایثار در هرسین نواخته شد

سرویس: جهاد و شهادتکد خبر: 26177|13:49 - 1395/07/03
نسخه چاپی
زنگ مهر و مقاومت و ایثار در هرسین نواخته شد
صبح امروز با حضور فرماندار ، فرمانده سپاه و سایر مسئولین شهرستان زنگ مهر و مقاومت و ایثار در هرسین نواخته شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، علی الماسی رئیس آموزش و پرورش شهرستان هرسین در ابتدای این مراسم ضمن تبریک هفته تعلیم و تربیت و تقارن آن با هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ما جبهه های جنگ را به مدرسه ای تشبیه می کنیم که مدیر آن امام راحل(ره) بود و آنقدر خوب مدیریت کرد که با نبود تجهیزات بتوانیم در هشت سال دفاع مقدس سربلند بیرون بیاییم.

 

وی افزود: هدف و نتیجه هشت دفاع مقدس مقدس تقریبأ شبیه همین وضعیت شما دانش آموزان در مدرسه است، هدف شما کسب تعلیم و تربیت و هدف رزمندگان ما حفظ تمامیت ارضی ایران بود.

 

در ادامه امیر شاه آبادی  فرماندار هرسین ضمن تبریک آغاز بهار علم دانش بر همه فرهنگیان و دانش اموزان اظهار داشت:آغاز دفاع مقدس همیشه با بازگشایی مدارس قرین بوده است و این ما را به یاد سخن امام(ره) انداخت که فرمودند امید من به شما دبستانی هاست.

 

وی افزود رئیس جمهور امروز در مراسم بازگشایی مدارس طبق رسم هر ساله پرسشی مطرح کردند و آن این بود که منشأ خشونت منطقه ای و جهانی چیست، و امروز افرادی که به اسم اسلام دست به خشونت میزنند چگونه آموزش می بینند، امیدواریم که داشن آموزان در این خصوص مطالب خوبی ارائه دهند.

 

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد:یک دانش اموز خوب باید نظم و انضباط داشته باشد، به معلمان خود احترام بگذارد، با کتاب عجین باشد و دانش پژوهی و پرسشگری کند

 

در ادامه این از معلمان بازنشسته شهرستان  و دانش آموزان نمونه تجلیل شد و با حضور مسئولین زنگ مقاومت و ایثار و مهر در هرسین نواخته شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد