فرمانده تیپ مستقل 281زرهی بیستون :

عزتی که امروز داریم به برکت دفاع مقدس است

سرویس: جهاد و شهادتکد خبر: 26172|16:27 - 1395/07/02
نسخه چاپی
عزتی که امروز داریم به برکت دفاع مقدس است
فرمانده تیپ مستقل 281زرهی بیستون در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه هرسین گفت: این عزتی که به پاس جانفشانی شهدای علمی، نظامی و صنعتی خود داریم به برکت جنگ بود که دشمنان را برای رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشتند بنابر این این هشت سال جنگ را دفاع مقدس نامیدند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، امیر ملایی فرمانده تیپ مستقل 281زرهی بیستون در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و همچنین روز سرباز اظهار داشت: در موضوع دفاع مقدس رهبر معظم انقلاب فرمودند که بنده مشتاقم که جوانان در مورد جنگ و دفاع مقدس بدانند و این تأکید نشانه اهمیت موضوع است.

 

وی افزود: در اکثر جنگ ها و دوران پادشاهان گذشته میلیون ها کیلومتر مربع از خاک این کشور به دست دشمن افتاده است اما در تنها جنگی که حتی یک وجب از خاک کشور را دشمن نتوانست تصرف کند همین جنگ نحمیلی و هشت سال دفاع مقدس یود.

 

 فرمانده تیپ مستقل 281زرهی بیستون خاطرنشان کرد: شروع جنگ تحمیلی شروع افتخارات این ملت و شروع شجاعت و شهامت و رشادت مردم در مقابل استکبار جهانی بود همچنانکه اکثر کشورهای دنیا از عراق حمایت می کردند.

 

امیر ملایی در ادامه اظهار داشت این عزتی که به پاس جانفشانی شهدای علمی، نظامی و صنعتی خود داریم به برکت جنگ بود که دشمنان را برای رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشتند بنابر این این هشت سال جنگ را دفاع مقدس نامیدند.

 

وی افزود: جنگ برکات زیادی برای ما داشت و ما انقلاب خود را به وسیله این جنگ صادر کردیم و دوست و دشمن خود را شناختیم و ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم و ثابت کردیم که می توانیم روی پای خود بایستیم.