در دومبن روز از هفته دفاع مقدس صورت گرفت/

دیدار جمعی از بسیجیان هرسین به امام جمعه شهرستان/ حجت الاسلام باقری: دفاع مقدس گنجینه خیلی بزرگی است که ما ظرفیت های خود را در آن فهمیدیم

سرویس: اجتماعیکد خبر: 26169|13:55 - 1395/07/01
نسخه چاپی
دیدار جمعی از بسیجیان هرسین به امام جمعه شهرستان/ حجت الاسلام باقری: دفاع مقدس گنجینه خیلی بزرگی است که ما ظرفیت های خود را در آن فهمیدیم
صبح امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از بسیجیان هرسین با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،  صبح امروز و در دومین روز از هفته دفاع مقدس فرمانده سپاه ناحیه و جمعی از بسیجیان هرسین با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

 

حجت الاسلام باقری در این دیدار ضمن تشکر از حضور بسیجیان و تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیج و سپاه در کارهای فرهنگی امروز جایگزین خیلی از نهاد هایی شده اند که وظبفه ذاتی آنها مباحث فرهنگی است.

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمودند وظیفه سپاه علاوه بر دفاع خارجی و داخلی کارهای فرهنگی به جا مانده از برخی ادارات و ارگان هاست که باید انجام بدهند ولی اینکار را نمی کنند.

 

امام جمعه هرسین خاطرنشان کرد: کارهای فرهنگی سپاه را وقتی با سایر ارگان ها مقایسه می کنیم تعجب آور است و این جای قدردانی دارد و مردم عزیز ما هم این مسئله را درک می کنند.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت: جنگ علی رغم تلفاتی که داشت و شهدایی که تقدیم شد گنجینه خیلی بزرگی است و ما ظرفیت های خود را در این جنگ فهمیدیم و این ظرفیت ما می توانیم بود .

 

وی افزود: اینکه برخی می گویند انقلاب صادر نشده است، مقاومت چنیدین ساله کشورهای مسلمان منطقه و الگوگیری از انقلاب ایران نتیجه صدور انقلاب است.

 

امام جمعه هرسین خاطرنشان کرد : علت اینکه ما در جنگ پیروز شدیم سه عامل ایمان مردم، وحدت و تبعیت از ولایت فقیه بود.

 

در ابتدای این جلسه سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: پیروزی در 8سال دفاع مقدس نتیجه رشادت و سلحشوری های رزمندگان و جانفشانی شهدا و رهبری امام امت بود اما امروز دیگر آن دوران جنگ سخت تمام شده است.

 

وی افزود : امروز هم در واقع جنگ تمام نشده است اگر تا دیروز خاکریزها و دشمن مشخص بود امروز جنگ مرزی ندارد و در خانه های ماست و خطر آن بیشتر از جنگ سخت است.

 

امروز نفوذ فرهنگی وارد خانه های ما شده است و تا حدودی هم موفق بوده است و لازم است در این زمینه هوشیار باشیم.

 

ما وظیفه داریم از ولی فقیه زمان خود که نماینده ایشان در شهرستان امام جمعه محترم هستند تبعیت کنیم تا بتوانیم این برهه خطرناک از زمان را پشت سر بگذاریم.