فرمانده سپاه ناحیه هرسین در گفتگو با دیوانگاه عنوان کرد:

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 26120|07:37 - 1395/06/28
نسخه چاپی
تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در هرسین
فرمانده سپاه ناحیه هرسین برنامه های متنوع هفته دفاع مقدس در شهرستان را تشریح کرد.

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسیندر گفتگو با دیوانگاهضمن گرامیداشت یاد و خاطره و رشادت راد مردان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور تلاش و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدایی است که در سنگر دفاع مقدس برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان خود مایه گذاشتند

.

وی افزود: دوران دفاع مقدس به عنوان ماندگارترین دوران در کشور ایران به ثبت رسید که این دوران درس استقامت، پایمردی و شجاعت به ملت ما به ویژه نسل جوان آموخت.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین در ادامه در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس از به صدا در آوردن زنگ مقاومت در مدارس هرسین خبر داد و خاطرنشان کرد این مراسم با حضور مسئولین و همزمان با اولین روز از بازگشایی مدارس برگزار می شود.

 

سرهنگ محمدی اجرای ویزیت رایگان و جشنواره بومی و محلی را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و اظهار داشت: این برنامه ها در مناطق محروم  به منظور خدمات رسانی و فرهنگ سازی در مناطق روستایی و دور دست شهرستان برگزار می شود.

 

وی دیدار با امام جمعه، دیدار با خانوده معظم شهدا و جانبازان، غباروبی مزار شهدا، برگزاری یادواره های شهدای حوزه ای و پایگاهی در هرسین و بخش بیستون، نشست های بصیرتی با موضوع دفاع مقدس، مسابقات فرهنگی و ورزشی، همایش پیاده روی، را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد