در گفتگو با یک بانوی موفق هرسینی مطرح شد/

خدمت به همسر و فرزندانم نوعی عبادت است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 26106|09:52 - 1395/06/24
نسخه چاپی
خدمت به همسر و فرزندانم نوعی عبادت است
یک بانوی موفق هرسینی در عرصه الگوهای رفتای در خانواده گفت: خدمت به همسر و فرزندانم نوعی عبادت است.

  در این گفتگوی خبری سعی داریم به بررسی دلایل موفقیت یک بانوی هرسینی از جهت ارائه الگوهای رفتاری زن در خانواده و اخصأ چندین ویژگی بارز یک زن موفق در خانواده  بپردازیم و البته که  ملاک ما در انجام این گفتگو و  تشخیص این بانوی موفق به هیچ عنوان ملاک های سیاسی و یا میزان قدرت، ثروت و حتی شهرت افراد نبوده است.

 

حاجیه خانم فرشته شکری یکی از این بانوان هرسینی است که توانسته است در عرصه خانوده موفق باشد.

 

خانم شکریدر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاظهار داشت: با توجه به اینکه یک زندگی موفق و خداپسندانه این است که به سیره نبوی نزدیک باشد و زندگانی آن بزرگواران الگوبرداری کند همه تلاش من و همسرم بر مبنای اجرای این امر در زندگی است انشاالله که بتوانیم با اجرای آن در زندگی محیط خانواده خود را مستحکم کنیم.

 

وی افزود: با تو جه به مشغله کاری و وقت گذاشتن جهت تعلیم و تربیت فرزندان و خدمت به همسر بسیار مهربانم در امورات زندگی بسیار بسیار نقش به سزایی داشته و در کانون گرم خانواده ام را برایم شیرین کرده است.

 

این بانوی موفق هرسینی خاطرنشان کرد:  توکل به خدا و توسل به ائمه (ع) و همکاری و همیاری همسر مومن و وفادارم و نیز دوستان بسیار خوب و متدینم به آن موفقیت که مد نظر هست انشالله در تمام امورات زندگیم حاصل شده است.

 

خانم شکری در خصوص اهمیت آرامش در خانوده اظهار داشت:  در زندگی  با توجه به اینکه یکی از تعهدات و اهدافی که زن و شوهر به آن متعهد می شوند ایجاد آرامش در محیط خانواده است. من و همسرم با همه وجودمان تلاش کرده ایم که این هدف در زندگیمان جایگاهش را حفظ کند الحمدلله رب العالمین که این آرامش در بین من و همسرم و فرزندانم برقرار است.

 

وی با اشاره به نقش زن در خانه داری و تربیت فرزندان افزود: با توجه به اینکه خانه داری امر مقدسی است و خدمت به همسر و فرزندانم عبادت است همه سعی و تلاش من این است که هیچ تنش و کوتاهی نسبت به این امر مقدس در زندگیم ایجاد نشود.

 

 

این بانوی موفق هرسینی خاطرنشان کرد: با توجه به آیه 38 سوره مبارکه شوری «و ... امرهم شوری بینهم و مما رزقنهم ینفقون» ارزش و قداست شوری در خانواده ما بسیار اهمیت  دارد و همیشه قابل اجراست.

 

 

خانم شکری در ادامه اظهار داشت: اگر تکیه گاه زن در خانواده همسر خوب و قابل اعتماد باشد نقش مهمی در ایفای امر مدیریت دارد از آنجا که من از این موهبت الهی برخوردارم با عنایت پروردگار متعال انشالله توانسته باشم که مدیریت پنهان این امر خطیر در کانون گرم خانواده را حفظ و مدیریت کرده باشم.

 

وی در پایان ضمن سپاس از الطاف خداوند بلند مرتبه و عنایت ائمه معصومین (ع) و ساحت مقدس آقا امام زمان ارواحنا فدا افزود : از زحمات همسر مومن و مهربانم کمال تشکر و قدردانی را دارم و بهترین توفیقات را برای ایشان و فرزندانم از ایزد منان خواستارم.