واکنش مردم به حضور نمایندگان دولت در نماز جمعه/ از اعتراض به سخنان معاون استاندار کرمانشاه تا فرار بخشدار احمد آباد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 25788|10:01 - 1395/06/06
نسخه چاپی
واکنش مردم به حضور نمایندگان دولت در نماز جمعه/ از اعتراض به سخنان معاون استاندار کرمانشاه تا فرار بخشدار احمد آباد
در گوشه و کنار کشور امروز نمایندگان دولت یازدهم سخنران پیش از خطبه بودند که با واکنش های مختلف مواجه شدند.

به گزارش دیوانگاهبه نقل ازمرصاد، در گوشه و کنار کشور امروز نمایندگان دولت یازدهم سخنران پیش از خطبه بودند که با واکنش های مختلف مواجه شدند.

 

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در نمازجمعه اسلام آباد غرب بعد از اعلام افتتاح سد "چنگر" با اعتراض یکی از نمازگزاران مواجه شد که سرباز انتظامات مانع از صحبت کردن او شد. فرد معترض بعد از سخنان مجتبی نیک کردار در جمع مسیولین حاضر شد و گفت: من خودم از عوامل اجرایی سد هستم و این پروژه تا چند سال دیگر افتتاح نمی شود. چرا به مردم دروغ می گویید؟

 

فرماندار اسلامشهر نیز با شعار«مرگ بر منافق»نمازگزاران اسلامشهری بدرقه شد. درحالیکه فرماندار اسلامشهر در صحبت های خود به حمایت از سیاست های اقتصادی دولت و دفاع از دولت در بحث فیش های نجومی می پرداخت هزاران نمازگزار اسلامشهری به صورت دسته جمعی فرماندار اسلامشهر را با شعار«مرگ بر منافق» مورد خطاب قرار دادند.

 

در اتفاقی مشابه پس از حضور بخشدار احمدآباد مستوفی در میان نمازگزاران این بخش و درحالیکه وی نیز در صحبت هایی مشابه در حال دفاع از سیاست های اقتصادی دولت کنونی و تخریب دولت قبل بود نمازگزاران احمدآباد مستوفی با اعتراض شدید خواستار ترک تریبون او شدند. نمازگزاران که  از صحبت های بخشدار خشمگین شده بودندقصد درگیری فیزیکی با وی را داشتند.