در دومین روز از هفته دولت صورت گرفت/

بهره برداری از 5 طرح عمرانی ، خدماتی و فرهنگی در شهرستان هرسین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 25781|16:44 - 1395/06/03
نسخه چاپی
بهره برداری از 5 طرح عمرانی ، خدماتی و فرهنگی در شهرستان هرسین
با حضور معاون فرماندار و تنی چند از مسئولین شهرستان و در دومین روز از هفته دولت 5 طرح عمرانی ، خدماتی و فرهنگی در هرسین به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،با حضور میرزا حسینی  معاون فرماندار و تنی چند از مسئولین شهرستان و در دومین روز از هفته دولت 5 طرح عمرانی ، خدماتی و فرهنگی در هرسین به بهره برداری رسید.

 

گازرسانی به 5 روستای بخش بیستون ، افتتاح ساختمان مرکز فوریت های پزشکی و مرکز دندانپزشکی روستای چهر ، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج امام صادق (ع) روستای رایگان و افتتاح راه روستایی سرماج کرمی با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 650 میلیون ریال از جمله این پروژه ها بودند.

 

نجف میرزاحسینی معاون فرماندار هرسین در مراسم افتتاح گازرسانی به روستاهای عزیزآباد ، چشمه بیگی ، گرمیانک ، قلعه محمدعلی و شمس آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت طی سخنانی اظهار داشت: خدمات دولت در همه عرصه ها می بایست بصورت مستند برای مردم  تبیین و تشریح شود و از رسانه ها به عنوان ظرفیتی مهم در راستای تنویر افکار عمومی یاد کرد.

 

وی در پایان گفت : ارائه خدمات به مناطق روستایی گامی مهم در جهت توسعه ، رونق اقتصادی و جلوگیری از مهاجرت روستائیان می باشد .