در اولین روز از هفته دولت صورت گرفت/

افتتاح سه طرح خدماتی و تولیدی با اعتبار 12 میلیارد و 250 میلیون ریال در هرسین+تصاویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 25743|15:54 - 1395/06/02
نسخه چاپی
افتتاح سه طرح خدماتی و تولیدی با اعتبار 12 میلیارد و 250 میلیون ریال در هرسین+تصاویر
صبح امروز با حضور معاون فرماندار و جمعی از مسئولین سه طرح خدماتی و تولیدی با اعتبار 12 میلیارد و 250 میلیون ریال در هرسین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، صبح امروز و در اولین روز از هفته دولت سه طرح مرکز معاینه فنی خودرو سبک ، کارگاه تولید وسایل مفتولی آشپز خانه و کارگاه تولید پوشاک با اعتبار 12 میلیارد و 250 میلیون ریال از محل اعتبارات صندوق کارآفرینی امید و با اشتغالزایی 14 نفر در شهرستان هرسین به بهره برداری رسید.

در این مراسم نجف میرزا حسینی معاون فرماندار طی سخنانی اظهار داشت : هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه گزارش به مردم است و مردم می بایست با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه های مختلف اقتصادی ، عمرانی ، فرهنگی و اجتماعی آشنا شوند و از مسئولین خواست تلاشها و خدمات ارائه شده در حوزه کاری خود را ضمن رسانه ای کردن برای مردم تبیین و تشریح نمایند.

وی ادامه داد از ابتدای شروع به فعالیت دولت تدبیر و امید از محل اعتبارات اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید ، در شهرستان هرسین 49 میلیارد و 310 میلیون ریال در حوزه های کشاورزی ، صنعت و خدمات وام به متقاضیان واگذار شده است و در این راستا برای 380 نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد کند .

دیدار و دلجویی از خانواده های معظم ایثارگران از دیگر برنامه های این روز بود.