شهردار هرسین در گفتگو با دیوانگاه:

کار لایروبی نهرهای سراب هرسین آغاز شده است/معوقات کارکنان شهرداری به صورت علی الحساب طی امروز و فردا پرداخت می شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 25701|12:47 - 1395/05/31
نسخه چاپی
کار لایروبی نهرهای سراب هرسین آغاز شده است/معوقات کارکنان شهرداری به صورت علی الحساب طی امروز و فردا پرداخت می شود
شهردار هرسین در خصوص معوقات ماه های اخیر کارکنان شهرداری گفت: در خصوص معوقات ماه های اخیر طی امروز و فردا مبالغی علی الحساب به حساب آنها واریز می شود و ظرف دو هفته آینده تمام معوقات ماه های اخیر تسویه می شود.

شهردار هرسیندر گفتگو با دیوانگاهدر خصوص وضعیت پارک های هرسین و به خصوص پارک توحید اظهار داشت: وضعیت پارک شهر هرسین در دست انجام است و چند روز پیش هم دکتر رهبر نماینده میراث فرهنگی به همراه مهندس خدابخش در خصوص بررسی طرح اصلی پارک شهر در این مکان حضور پیدا کردند.

 

وی افزود در این دیدار مقرر شد طرح نهایی ظرف مدت یک ماه به شهرداری جهت اجرا ارائه شود ولی کار اصلی از چند روز قبل آغاز شده است.

 

شهردار هرسین خاطرنشان کرد: در این راستا مصوب شد که داخل نهرهای مرینه و نهر خندق لایروبی صورت بگیرد تا به آن بستر اصلی و قدیمی خود برسد و پس از آن اقدامات بعدی صورت گیرد.

 

شیخی در ادامه اظهار داشت:  از اطراف پارک و از محدوده چشمه مهدی در دامنه کوه دیوانگاه حصار کشی می شود و در حال حاضر هم در داخل پارک کار خاک ریزی در جهت آماده سازی برخی مناطق برای کاشت چمن و فضای سبز در حال انجام است.

 

وی در خصوص پارک محله راخیر و همچنین پارک دانشجو افزود: پارک راخیر در دست انجام است و کار دیوار چینی آن در شروع شده است و در خصوص طرح توسعه پارک دانشجو هم تا کنون 80میلیون بیش از بودجه اولیه کار صورت گرفته که با این حساب پیمانکار حدود 230میلیون تومان در این پارک کار انجام داده و همچنان ادامه دارد.

 

شهردار هرسین در مورد حقوق معوقه کارکنان شهرداری قبل و بعد از انتصاب وی  تصریح کرد: در خصوص معوقات قبلی شکایاتی از سوی کارکنان شهرداری صورت گرفته و منتظر حکم دادگاه هستیم ولی در خصوص معوقات ماه های اخیر طی امروز و فردا مبالغی علی الحساب به حساب آنها واریز می شود و ظرف دو هفته آینده تمام معوقات ماه های اخیر تسویه می شود.

 

شیخی در خصوص مشکل سد معبر در معابر شهرستان به خصوص دور میدان جمهوری اسلامی اظهار داشت: لازم است تعامل خوبی بین راهنمایی و رانندگی با شهرداری صورت گیرد که این معضل حل شود چرا که شهرداری به تنهایی قادر به این کار نیست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد