به همت بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان هرسین/

کارگروه علمی سازی کشاورزی در هرسین برگزار شد/ قربانی: با همکاری سپاه و جهاد کشاورزی شهرستان ۱۲ روستای محروم هرسین تحت پوشش این شبکه هستند

سرویس: اقتصادیکد خبر: 25657|13:30 - 1395/05/26
نسخه چاپی
کارگروه علمی سازی کشاورزی در هرسین برگزار شد/ قربانی: با همکاری سپاه و جهاد کشاورزی شهرستان ۱۲ روستای محروم هرسین  تحت پوشش این شبکه هستند
مسئول کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان هرسین گفت: با همکاری سپاه و جهاد کشاورزی ۱۲ روستای محروم شهرستان هرسین تحت پوشش این شبکه هستند و در این روستاها در تمامی مراحل کاشت و داشت و برداشت محصولات کشاورزی جهت انتقال راهکارهای مناسب مدیریت مزرعه در کنار کشاورزان خواهیم بود .

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،مهندس احسان قربانیمسئولکانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان هرسین در این جلسهدر رابطه با طرح ملی همگام با کشاورز اظهار داشت: به یاری سپاه و جهاد کشاورزی۱۲روستای محروم شهرستان هرسین  تحت پوشش این شبکه هستند.

 

وی افزود: ما در این روستاها در تمامی مراحل کاشت و داشت و برداشت محصولات کشاورزی جهت انتقال راهکارهای مناسب مدیریت مزرعه در کنار کشاورزان  خواهیم بود  وبرای هر روستا۳کارشناس معرفی شده است.

 

در ادامه سرهنگ شهریار محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین  در این جلسه با تبریک دهه کرامت، خواستارارتقاء دانش کشاورزان با استفاده از تکنولوژی نوین کشاورزی شد واظهار داشت:  با بهره گیری از ظرفیت مهندسان وکارشناسان  بسیجی وکشاورزان نمونه وآموزش کشاورزان روستاها می توان سطح تولید محصولات کشاورزی را بالا برد و گامی مهم واساسی در زمینه تولید وخود کفایی برداشت.

 

در این جلسه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهندس نوروزی نیز قول مساعد داد وگفت جهاد کشاورزی شهرستان همکاری لازم وجدی در این زمینه با کانون بسیج مهندسین کشاورزی هرسین و کشاورزان این شهرستان  وحمایتهای لازم را انجام خواهد داد.