مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان هرسین برگزار شد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 25620|13:09 - 1395/05/25
نسخه چاپی
مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان هرسین برگزار شد
با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،با حضور  فرماندار و مسئولین شهرستان و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان هرسین برگزار شد.

یاور محمدی فرماندار هرسین در این مراسم ضمن تقدیر از حضور مسئولین،  اساتید و میهمانان حاضر در جلسه اظهار داشت: دکتر فرشید نادری یک چهره اثر گذار در سطح شهرستان می باشد و در مدت مدیریت خود در دانشگاه آزاد اسلامی هرسین خدمات ارزنده ای داشتند که از آن جمله می توان به بحث همایش هرسین شناسی در شهرستان اشاره کرد که در واقع یک رویداد تاریخی بود.

وی افزود: واقعیت این است که به اذعان اکثر حاضرین در مراسم کلاس این همایش از یک برنامه شهرستانی بالاتر بود و در واقع یک کار به یاد ماندنی بود و امیدواریم دکتر شهبازی بتوانند ادامه دهنده این مسیر باشند.

فرماندار هرسین در ادامه تصریح کرد: برای دکتر شهبازی هم به عنوان ریاست جدید دانشگاه آزاد اسلامی هرسین آرزوی توفیق داریم و از آنجاییکه دانشگاه آزاد واحد هرسین یک واحد پر مشغله و در مسیر توسعه می باشد امیدواریم ایشان بتوانند  این مسیر را با کیفیت و انسجام بیشتری ادامه دهند.

در ادامه دکتر نادری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان هرسین گزارشی از فعالیت های خود در دوران مدیریت در این داشنگاه ارائه کرد.

در پایان این مراسم مراسم تودیع و معارفه رئیس داشنگاه آزاد اسلامی واحد هرسین برگزار شد و دکتر حسین رضا شهبازی به این سمت منصوب و از زحمات دکتر فرشید نادری تجلیل شد.