كميته برنامه ريزي شهرستان هرسين برگزار شد/

یاور محمدی: كل اعتبارات تخصيصي به شهرستان هرسين در سالجاري 150 ميليارد و 740 ميليون ريال است

سرویس: اقتصادیکد خبر: 25607|12:36 - 1395/05/21
نسخه چاپی
یاور محمدی: كل اعتبارات تخصيصي به شهرستان هرسين در سالجاري 150 ميليارد و 740 ميليون ريال است
فرماندار هرسین در کمیته برنامه ریزی شهرستان گفت: كل اعتبارات تخصيصي به شهرستان هرسين در سالجاري 150 ميليارد و 740 ميليون ريال است.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،كميته برنامه ريزي شهرستان هرسين به رياست فرماندار و با حضور دستگاههاي اجرايي استان و شهرستان در محل فرمانداري برگزار گرديد

 

در اين جلسه ياور محمدي فرماندار شهرستان هرسين طي سخناني اظهار داشت : با توجه به فرا رسيدن هفته دولت مسئولين مي بايست در راستاي صادق بودن با مردم كه از مهمترين خط مشي هاي دولت است  فعاليت هاي انجام شده در حيطه كاري خود را رسانه اي كنند و در محافل عمومي اقدامات صورت گرفته در حوزه هاي مختلف دستگاه متبوع را براي مردم تشريح نمايند.

 

وی  با بيان اينكه تخريب دولت تخريب نظام است اظهار داشت : مجموعه اي از  رسانه ها با اهداف از پيش تعيين شده سعي در انحراف اذهان عمومي ، سياه نمايي و به چالش كشيدن و تخريب اقدامات دولت را دارند و اينگونه اعمال راهي از بيش  نمي برد و مشكلات را حل نخواهد كرد.

 

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد: كليه گروههاي سياسي مي بايست در سايه همدلي و همزباني و رعايت جانب انصاف ، وحدت خود را بصورت يكپارچه و در راستاي تعالي اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي و منويات مقام معظم رهبري حفظ نمايند.

 

محمدی دراین جلسه ضمن تبيین جایگاه کمیته برنامه ریزی درشهرستان اظهار داشت:  کمیته برنامه ریزی یکی از مهمترین جلسات در راستاي توسعه فرهنگي ، عمراني و اقتصادي  است چون علاوه  بر تصميم گيري و طرح موضوعات و تخصیص اعتبارات پیرامون  برنامه های اجرایی شهرستان درحوزه های مختلف بحث و تبادل نظرمی شود.

 

وی افزود: كل مبلغ اعتبارات تخصيصي به شهرستان هرسين در سالجاري 150 ميليارد و 740 ميليون ريال است كه از مجموع اعتبارات  استاني ، نفت  و توسعه متوازن منطقه اي ( ماده 180) تامين شده است.

 

فرماندار هرسين تصریح کرد : در تخصيص اعتبارات مذكور به ادارات شهرستان پروژه هاي نيمه تمام ، تعهدات سفر مقام معظم رهبري ، هزينه هاي مستمر و اجتناب ناپذير دستگاههاي اجرايي ، راهها و آب روستايي ، مساجد و فعاليت هاي فرهنگي و پايگاههاي بسيج در اولويت قرار گرفته اند.

 

محمدي در پايان سخنانش از مسئولين خواست نسبت به حسن اجراي پيشرفت فيزيكي پروژه ها ، چگونگي عملكرد پيمانكاران ، مديريت هزينه ها و جلوگيري از هرگونه اتلاف اهتمام جدي داشته باشند.