کارگاه شعر ، سبک زندگی ایرانی اسلامی در هرسین/سرهنگ محمدی: تأثیر شعر در دنیای امروز غیر قابل انکار است

سرویس: فرهنگیکد خبر: 25599|15:13 - 1395/05/20
نسخه چاپی
کارگاه شعر ، سبک زندگی ایرانی اسلامی در هرسین/سرهنگ محمدی: تأثیر شعر در دنیای امروز غیر قابل انکار است
کارگاه شعر ، سبک زندگی ایرانی اسلامی در قالب های مختلف جدی و طنز با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه ، کانون بسیج هنرمندان شهرستان هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، کارگاه شعر  ، سبک زندگی ایرانی اسلامی در قالب های مختلف جدی و طنز با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه ، کانون بسیج هنرمندان ، سپاه ناحیه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین در سالن فرهنگ و هنر برگزار گردید

 

این مراسم با حضور محمدی فرماندار هرسین ، مسئولین ادارات ، هنرمندان ،علاقه مندان به شعر و ادب  و عموم مردم برگزار شد که شعر خوانی شرکت کنندگان توسط هیئت داوری  آقای دکتر علی سهامی ، آقای دکتر امین شیرزادی و سرکار خانم دکتر مهسا رضایی مورد بررسی قرار گرفت.

 

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در ابتدا  ضمن تشکر از برگزار کنندگاه این برنامه اظهار داشت: در دنیای امروز اگر بخواهیم از همه جهات تسلط کاملی بر افکار داشته باشیم هنر و اخصأ شعر بهترین وسیله در این مسیر است.

 

وی افزود: ما شاعرانی داشته ایم که از اشعاری استفاده کرده اند که دارای لهو لعب و بوده و در کنار آن شاعرانی داشته ایم که در اشعار خود از آیات و روایات استفاده کرده اند و این موضوع اهمیت توجه به بحث شعر را برای ما مشخص می کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد: هنر ارزشمند و در خور ستایش است و اگر از هنر به درستی استفاده شود قطعأ جامعه ای سالم و در خور شأن مردم عزیزمان خواهیم داشت و اگر از ان در راه هرزگی استفاده شود جامعه از امید و اعتماد دور خواهد شد.

 

در پایان آقای یزدان بابایی از شهرستان صحنه بعنوان نفر اول و آقای حسین خزایی از شهرستان صحنه نفر دوم و آقای بابک درویش پور از شهرستان هرسین بعنوان نفر سوم برگزیده شدند.