امام جمعه شهرستان هرسین:

نتیجه توجه نکردن به توصیه های رهبری در بحث اقتصاد خلق حقوق های نجومی است/ این روحیه انقلابی و مجاهدت مردم است که عزت آور است نه برجام

سرویس: سیاسیکد خبر: 25515|16:46 - 1395/05/15
نسخه چاپی
نتیجه توجه نکردن به توصیه های رهبری در بحث اقتصاد خلق حقوق های نجومی است/ این روحیه انقلابی و مجاهدت مردم است که عزت آور است نه برجام
امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: وقتی به توصیه های رهبر انقلاب در خصوص توجه به تولید داخل، مبارزه با قاچاق، اقتصاد مقاومتی عمل نمی کنیم نتیجه اش این می شود که امروز آقایان پول های مردم را می خورند و آقای نوبخت هم می گوید صفدر حسینی از ذخائر انقلاب است این مسخره کردن مردم است.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: جریان انقلاب اسلامی مثل جریان آبی می ماند که از مجرای قنات بزرگی دارد عبور می کند و البته این جریان گاهی مواجه می شود با موانع و رسوباتی در مسیر این حرکت که اگر این موانع برطرف نشوند تبدیل به یک مانع بزرگ در مسیر این آب زلال می شود و آرام آرام آب راکد می ماند و منجر به تباهی و فساد می شود.

 

وی افزود: اینکه امام مسلمین و رهبر معظم انقلاب با حساسیت بسیار ویژه بحث انقلابی بودن و ماندن تمام ارکان نظام را هشدار می دهند آیا غیر این است که می خواهد از مسیر انقلاب رسوب زدایی و آسیب زدایی بکند.

 

خطیب جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: در شرایط امروز که قانون دنیا تبدیل به قانون جنگل شده است تمام حقوق انسانی و بشری و تمام ارزشهای انسانی مظلوم واقع شده است و بدترین ظلم ها را علیه ملت های مظلوم انجام می دهند.

 

حجت الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: البته ما در داخل با مشکلاتی مواجه هستیم و در بدنه دولت، اقتصاد، سیاست، مسئله جوانان و در بین افراد سیاسی و مسئولین بی بصیرت مشکلات زیادی داریم و راه رفع این مشکلات و رسوب زدایی ها داشتن روحیه و منش انقلابی است.

 

وی افزود: البته این روحیات انقلابی شرایطی دارد اول اینکه، روحیه انقلابی در حد حرف نباشد، دوم: وجود دشمن و توطئه های دشمن را باور کنیم،  سوم: انقلاب درونی و از خود شروع کردن و چهارم: انقلابی بودن به حسب حال افراد است.

 

امام جمعه شهرستان تصریح کرد: در نهایت علی رغم همه کینه ها و دشمنی های داخلی و خارجی آنچه که موجب امنیت پایدار و عزت ما شده است ایستادگی و مقاومت فرزندان حزب الهی این مردم بوده است و همین روحیات انقلابی گری است که کشور را حفظ کرده است و در واقع  این روحیه انقلابی و مجاهدت مردم است که عزت آور است نه برجام،

 

حجت الاسلام باقری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مختلف مردم اظهار داشت: رهبری در این دیدار فرمودند در این قضیه برجام ما به این نتیجه رسیدیم که با امریکا نمی شود مذاکره کرد و از این برجام چیزی عاید ما نشده و مردم چیزی را لمس نکرده اند.

 

وی افزود: این همه رهبری معظم انقلاب در مورد فتنه و نفوذ دشمن تذکر می دهند، علی رغم تمام این هشدارها متأسفانه می بینیم که عناصر فتنه در بدنه دولت هستند و مسئولیت های کلیدی دارند.

 

خطیب جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: وقتی به توصیه های رهبر انقلاب در خصوص توجه به تولید داخل، مبارزه با قاچاق، اقتصاد مقاومتی عمل نمی کنیم نتیجه اش این می شود که امروز آقایان پول های مردم را می خورند و آقای نوبخت هم می گوید صفدر حسینی از ذخائر انقلاب است این مسخره کردن مردم است.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت : رهبر معظم انقلاب فرمودند این افراد حرام خور هستند و صلاحیت مسئولیت گرفتن در این نظام را ندارند و امروز ما در بحث برخورد با حقوق های نجومی هیچ حرکتی از دولت ندیده ایم.

 

وی افزود : بایستی انقلاب رسوب زدایی شود و این رسوب زدایی همت مسئولین، نخبگان و مردم را می طلبد نه اینکه بیاییم و یگوییم که در دولت قبل چرا دزدی شده است این توجیه غلطی است و در شأن رئیس دولت نیست که اینطور حرف بزند.

 

خطیب جمعه شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص توجه به مشاغل کوچک در شهرستان تصریح کرد: سال هاست که می گوییم به گلیم و کشاورزی شهرستان توجه کنید چرا که بهترین راه همین توجه به بحث اقتصاد مقاومتی است.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه با اشاره به روز خبرنگار اظهار داشت: سالروز شهادت شهید صارمی و چند نفر از دیپلمات های ما در افقانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به روز خبرنگار نامگذاری شده است و خبرنگاری شغل خطیری است و از طرفی مسئولین هم باید جوابگوی سایت های محلی شهرستان باشند چرا که برخی از این سایت های محلی و رسانه های شهرستان گله مند هستند که مسئولین گزارشی از عملکرد خود ارائه نمی دهند.

 

وی ضمن گله مندی از صدا و سیمای استان افزود: ما از صدا و سیمای مرکز استان گله مند هستیم، با وجود اینکه نزدیکترین شهرستان به مرکز استان هستیم اما مثل اسنکه جزء استان نیستیم.