كميته اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان هرسين برگزار شد/

میرزا حسینی: : شناسايي طرح هاي اولويت دار اقتصادي و توليدي زمينه توسعه اشتغال و جذب سرمايه گذاران را فراهم می سازد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 25438|11:39 - 1395/05/07
نسخه چاپی
میرزا حسینی: : شناسايي طرح هاي اولويت دار اقتصادي و توليدي زمينه توسعه اشتغال و جذب سرمايه گذاران را فراهم می سازد
معاون فرماندار هرسین در كميته اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان گفت: شناسايي طرح هاي اولويت دار اقتصادي و توليدي زمينه توسعه اشتغال و جذب سرمايه گذاران را فراهم می سازد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،كميته اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان هرسين با حضور معاون فرماندار در محل فرمانداري شهرستان  برگزار گرديد

نجف ميرزا حسيني معاون فرماندار هرسين در اين جلسه ضمن تبريك به مناسبت سالروز عمليات افتخار آفرين مرصاد طي سخناني اظهار داشت : دولت تدبير و اميد توجه ويژه اي به مقوله اشتغال دارد و تمام توان ، امكانات و ظرفيت خود را در راستاي توسعه اشتغال به كار گرفته است.

 

وي ادامه داد : در جهت توسعه اشتغال شهرستان دستگاههاي اجرايي و مرتبط با اين جلسه مي بايست برنامه هاي خود را در زمينه اشتغال و با توجه به پتانسيل ها و ظرفيت شهرستان بصورت دقيق و منظم براي مطرح شدن در جلسه بعدي به فرمانداري اعلام نمايند.

معاون فرماندار هرسین تصريح كرد : شناسايي و تشخيص طرح هاي اولويت دار اقتصادي و توليدي از سوي ادارات در سطح شهرستان مي تواند زمينه توسعه اشتغال و جذب سرمايه گذاران را فراهم سازد . وي از روساي ادارات حاضر در جلسه خواست در اسرع وقت نسبت به اين موضوع اقدام نمايند.

میرزا حسینی در پايان سخنانش اظهار داشت : اشتغالزايي ارتباط مستقيمي در كاهش معضلات و آسيب هاي اجتماعي دارد.

در ادامه اين جلسه آذر خسروي بخشدار مركزي هرسين تصريح كرد : حمايت از بخش خصوصي با هدف ايجاد رقابت در بين واحدهاي صنعتي و توليدي از مهمترين راهبردهاي دولت تدبير و اميد در جهت ايجاد اشتغال و ثبات اقتصادي در كشور است.

وی افزود : توسعه كشاورزي مي تواند سهم عمده اي در افزايش اشتغال كشور ايفا كند. وي افزود : در راستاي توسعه كشاورزي و ايجاد اشتغال در كشور نبايد استفاده  نامتعارفي از منابع تجديد ناپذير كرد و در اين راستا مي بايست به مديرت منابع آبي بصورت جدي پرداخته شود.

بخشدار مركزي هرسين در پايان عنوان كرد: بعضي از ادارات بعلت عدم اطلاع و آگاهي كافي از مقررات و ضوابط عاملي مؤثر در افزايش بيكاري هستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد