امام جمعه موقت هرسین :

صرف استعفای مسئولین در موضوع حقوق های نجومی دهن کجی به مردم است/ نماز جمعه خاکریز غیر قابل نفوذ جبهه انقلاب است

سرویس: سیاسیکد خبر: 25274|17:21 - 1395/05/01
نسخه چاپی
صرف استعفای مسئولین در موضوع حقوق های نجومی دهن کجی به مردم است/ نماز جمعه خاکریز غیر قابل نفوذ جبهه انقلاب است
امام جمعه موقت شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: اگر مسئول نظام اسلامی امروز در موضوع حقوق های نجومی بگوید من فقط از کار خود استعفا می دهم این قابل قبول نیست و در واقع ریشخند و دهن کجی به مردم است.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام جعفری امام جمعه موقت شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به کودتای نافرجام در ترکیه اظهار داشت در روزهای گذشته در کشور ترکیه کودتای نافرجامی به وقوع پیوست، هر چند که در طول سال های 1960م تا 2016م نزدیک به چندین کودتای نظامی در ترکیه زخ داده است و تقریبأ هر 10سال یک بار کشور ترکیه با این اوضاع مواجه بوده است.

 

وی افزود: در کودتای نافرجام اخیر ترکیه حدود361نفر کشته و 1440نفر زخمی شدند و تعداد 2745نفر هم از کارمندان و قضات دادگستری در این خصوص بازداشت شده اند.

 

خطیب جمعه موقت شهرستان در ادامه خاطرنشان کرد در این موضوع دو فرضیه وجود دارد اول اینکه خود دولت ترکیه مسبب کوتا بوده که بتواند به وسیله آن مخالفان را سرکوب کند و دوم این احتمال هم وجود دارد که توسط عبالله گولن با همکاری ارتش ابن کودتا صورت گرفته که در پشت صحنه این قضایا ردپای امریکا و اسراییل را می توان دید.

 

حجت الاسلام  جعفری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد برجام اظهار داشت: نزدیک به یک سال از قضیه برجام می گذرد و این در حالی است که رهبری معظم انقلاب در طول این یک سال همواره بر بد عهد بودن و قابل اعتماد نبودن امربکا تأکید کرده و امروز پس از گذشت یک سال می بینیم که این بدعهدی وجود دارد.

 

وی افزود: اولین روز پس از اجرای برجام تحریم های جدیدی صورت گرفت و وزارت خزانه داری امریکا در اقدامی 10شرکت را در بحث موشکی ایران تحریم کرد.

 

امام جمعه موقت شهرستان هرسین در ادامه خاطرنشان کرد: اولین نکته ای که در اینجا حائز اهمیت است این است که امریکا در طول این یک سال برعکس تعهداتش عمل کرده است و در داخل هم  در موضوع اقتصادی تغییری حاصل نشده است و امروز می بینیم پس از گذشت یک روز از سالگرد اجرای برجام مجلس سنای امریکا خرید آب سنگین را از ایران ممنوع می کند.

 

حجت الاسلام جعفری  با اشاره به موضوع فیش های حقوقی نجومی اظهار داشت این موضوع مردم را نگران کرده و رهبر انقلاب هم در این خصوص فرمودند این افراد بایستی از کار برکنار شده و پول ها به بیت المال برگردانده شود.

 

وی افزود اگر مسئول نظام اسلامی امروز بگوید من فقط از کار خود استعفا می دهم این قابل قبول نیست و در واقع ریشخند و دهن کجی به مردم است و انتظار می رود دستگاه قضایی کشور و سازمان بازرسی کل کشور با این موضوع به طور جد برخورد کنند.

 

امام جمعه موقت شهرستان با اشاره به وضعیت کشمیر و کشتار مسلمانان تصریح کرد: دولت هند امروز به بهانه ترویج هندو و مسلمان بودن مردم کشمیر به جان مسلمانان افتاده است و اگر این موضوع توسط کشورهای اسلامی و دستگاه دیپلماسی ما پیگیری نشود به سرنوشت فلسطین دچار خواهد شد.

 

حجت الاسلام جعفری در ادامه در خصوص مناسبت 5مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور اظهار داشت: به تعبیر رهبری معظم انقلاب نماز جمعه خاکریز غیر قابل نفوذ جبهه انقلاب است و نماز جمعه درواقع قدرت سیاسی اجتماعی اسلام، قرارگاه ایمان، تقوا و بصیرت و در شأن نماز جمعه همین بس که یک سوره در قران به همین نام نامگذاری شده است.

 

وی با اشاره با سالگرد عملیات غرور آفرین مرصاد افزود: پس از شش روز از پذیرفتن قطعنامه گروهک تروریستی منافقین با پشتیبانی ارتش بعث عراق به کشور حمله کردند و به زعم خودشان می خواستند 48ساعته تهران را تصرف کنند اما به حول و و قوه خداوند و رشادت و سلحشوری رزمندگان ضربات مهلکی بر آنها وارد شد و با متحمل شدن تلفات فراوان مجبور به فرار شدند.