فرمانده سپاه ناحیه هرسین در گفتگو با دیوانگاه :

پایگاه فرهنگی عمار در ایام تابستان در هرسین برپا می شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 25269|19:02 - 1395/04/30
نسخه چاپی
پایگاه فرهنگی عمار در ایام تابستان در هرسین برپا می شود
فرمانده سپاه ناحیه هرسین از برپایی پایگاه فرهنگی به منظور پر کردن اوقات فراغت در ایام تابستان خبر داد.

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسیندر گفتگو با دیوانگاهاز برپایی پایگاه فرهنگی عمار در شهرستان هرسین خبر داد و اظهار داشت:  این پایگاه فرهنگی به منظور پر کردن اوقات فراغت و در پارک دانشجوی شهرستان برپا می شود.

 

وی با اشاره به حساسیت و دشواری کار فرهنگی افزود: انجام کار فرهنگی برای مخاطب عام  و برای اقشار مختلف جامعه بسیار دشوار است لذا با توجه به این موضوع تمام توان خود را در برپایی هر چه بهتر این پایگاه بکار گرفته ایم.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین در ادامه خاطرنشان کرد:  این برنامه با همکاری ادارت و به خصوص کمک های شهرداری شهرستان برگزار شده و جا دارد از رحمات این عزیزان تشکر کرد.

 

محمدی در ادامه در خصوص نحوه عملکرد این پایگاه اظهار داشت:  مراسم افتتاحیه این پایگاه پنج شنیه شب پس از  نماز مغرب و عشا در پارک دانشجو برگزار می شود و در این پایگاه غرفه های از قبیل خدمات بهداشتی، انتظامی، کودک و نوجوان،گلیم بافی، پخت نان ساجی برپا شده  که امیدواریم مورد پسند شهروندان عزیز قرار گیرد.

 

وی افزود : برنامه های این پایگاه هر شب بعد از نماز مغرب و عشا آغاز می شود که البته در شب های پنج شنبه و جمعه به صورت ویژه انجام می شود و شامل پخش فیلم های سینمایی و سریالهای تلوزیونی می باشد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد