نشست صميمي بخشدار مركزي هرسين با دهياران/

خسروی: مي بايست به بحث توسعه ورزش و فضاهاي ورزشي در روستاها بصورت جدي پرداخته شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 25206|10:02 - 1395/04/29
نسخه چاپی
خسروی: مي بايست به بحث توسعه ورزش و فضاهاي ورزشي در روستاها بصورت جدي پرداخته شود
نشست صميمي بخشدار مركزي هرسين با دهياران اين بخش در راستاي ارائه راهكار به منظور گسترش فعاليت هاي ورزشي ، حفظ رسومات و توسعه ورزشهاي قومي و محلي برگزار شد

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،نشست صميمي بخشدار مركزي هرسين با دهياران اين بخش در راستاي ارائه راهكار به منظور گسترش فعاليت هاي ورزشي ، حفظ رسومات و توسعه ورزشهاي قومي و محليبرگزار شد.

 

آذر خسروي در اين نشست از ورزش به عنوان عاملي مهم در جهت كاهش آسيب هاي اجتماعي ياد كرد و گفت : مي بايست به بحث توسعه ورزش و گسترش فضاهاي ورزشي در روستاها بصورت جدي پرداخته شود و از نهاد هاي مؤثر در اين راستا حمايت كرد.

 

وي افزود : مطالعه و بررسي موانع توسعه ورزش در مناطق روستايي نيازمند تهيه و تدوين برنامه هاي بلند مدت در سطح كلان و با توجه به فرهنگ ، شاخصه ها و وضعيت جغرافيايي روستا مي باشد كه در نهايت مي تواند منتج به تدوين و اتخاذ سياست هايي مالي و پشتيباني از توسعه ورزش روستايي شود

 

بخشدار مرکزی هرسین خاطرنشان کرد : توسعه ورزش ، حفظ و حمايت از ورزش و بازي هاي بومي و محلي در سطح روستاها نيازمند مشاركت جدي مردم و نگاه مسئولين در راستاي تخصيص اعتبارات مي باشد.

آذر خسروي در ادامه اظهار داشت : حفظ پوشش ها ، صحبت كردن به گويش هاي محلي و احترام به ارزش ها و فرهنگ هاي كهن بومي در عين متعهد بودن به ارزشهاي ملي و ديني عاملي مهم در جهت توسعه رسومات قومي و محلي در جوامع روستايي مي باشد.

تشكيل هيأت ها و شوراهاي ورزشي در روستا ، اختصاص منابع دولتي ، گسترش فعاليت هاي مشاركتي و پژوهشي ، تشكيل تيم هاي ورزشي ، حمايت از فعاليت گروههايي كه در حوزه ارتقاء و اجراي ورزشهاي بومي محلي فعاليت دارند از ديگر مباحث مطرح شده توسط بخشدار مركزي هرسين بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد