رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه :

عدم حضور نمایندگان کرمانشاه در سفر رئیس جمهور ناشی از بی توجهی دولت به مطالبات مردم/ در شرایط فعلی نتیجه سفر برای مردم مبهم است

سرویس: سیاسیکد خبر: 25120|17:50 - 1395/04/23
نسخه چاپی
عدم حضور نمایندگان کرمانشاه در سفر رئیس جمهور ناشی از بی توجهی دولت به مطالبات مردم/ در شرایط فعلی نتیجه سفر برای مردم مبهم است
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: در شرایطی که دولت به این تقاضاها بی توجهی کند بدون شک سفر پیش روی رئیس جمهور به کرمانشاه نتیجه ای جز ابهام برای مردم نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار دیوانگاهبه نقل ازمرصاد،با اشاره به نامه اخیر مجمع نمایندگان استان در خصوص عدم حضور نمایندگان استان در سفر رئیس جمهور، اظهار داشت: بارها تقاضاهایی در خصوص مطالبات مردم استان کرمانشاه به دولت ارائه کردیم اما به آن توجه نشد به همین دلیل مجمع نمایندگان استان کرمانشاه نامه اخیر را نوشت و اعلام کرد در سفر پیش رو همراه رئیس جمهور نخواهد بود.

 

نماینده صحنه، هرسین، کنگاور با بیان اینکه نامه مجمع نمایندگان استان کرمانشاه به دلیل به توجهی و عدم موافقت دولت با درخواست های استان کرمانشاه نوشته شده است، گفت: در شرایطی که دولت به این تقاضاها بی توجهی کند بدون شک سفر پیش روی رئیس جمهور به کرمانشاه نتیجه ای جز ابهام برای مردم نخواهد داشت.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه نمایندگان مردم در مقابل مطالبات آن ها مسئول هستند و بایستی پاسخگو باشند، گفت: اگر دولت به مطالبات مردم بی توجهی کند، ما نمی توانیم با آن ها در سفر همراه شویم زیرا باید بعدا به مردم توضیح دهیم که این سفر چه دستاوردی داشته است.

 

سلیمانی با بیان اینکه نمایندگان مردم استان کرمانشاه تا الان به دلیل شرایط موجود علاقه ای به حضور در سفر رئیس جمهور ندارند، گفت: اراده تعقیب و پیگیری مطالبات مردم بایستی در دولت به وجود بیاید.

 

وی درپایان گفت: اگر دولت به مطالبات مردم پاسخ دهد در آن صورت نمایندگان در سفر با آن همراه خواهد شد ولی در غیر این صورت از حضور در این سفر معذوریم.