حجت الاسلام روح الله باقری :

لزوم برخورد قاطع بدور از سیاسی کاری و بدون اغماض در موضوع حقوق های نجومی / معاون مالی صفدر حسینی امروز از مدیران ارشد استان است

سرویس: سیاسیکد خبر: 25067|16:54 - 1395/04/18
نسخه چاپی
لزوم برخورد قاطع بدور از سیاسی کاری و بدون اغماض در موضوع حقوق های نجومی / معاون مالی صفدر حسینی امروز از مدیران ارشد استان است
امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: متأسفانه معاون مالی صفدر حسینی امروز از مدیران ارشد استان است که این موضوع هم قابل پیگری است.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوای الهی با بااشاره به قرار گرفتن در ماه شوال و واقعه تاریخی جنگ احزاب اظهار داشت: در این جنگ کسانی که به هر نحوی از اسلام ضربه و سیلی خورده بودند با بسیج کردند و تمامی کفار و مشرکان در مقابل پیامبر(ص) و مسلمانان ایستادند که پیغمبر اسلام در آن جنگ آن جمله معروف را فرمودند که تمام اسلام در برابر تمام کفر قرار گرفته است.

 

وی افزود:غرض از بیان این نکته تاریخی  اینکه در چندین سال گذشته رهبر معظم انقلاب نکاتی را بیان فرمودند و از آنجمله اینکه شرایط امروز جمهوری اسلامی همانند جنگ احزاب است برخلاف نظر برخی از سیاسیون که شرایط امروز کشور را به شعب ابی طالب تشبیه می کنند و معتقدند که باید به دست کدخدا نگاه کرد.

 

خطیب جمعه شهرستان خاطرنشان کرد امروز برنامه  سران کفر که عبارتند از امریکا، اسرائیل، انگلیس و همه کسانی که از جمهوری اسلامی ایران کینه به دل دارند، وابستگان آنها در خاورمیانه و دلارهای نفتی عربستان همه و همه برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت: امروز متأسفانه می بینیم که با استفاده از فرصت پیش آمده در دولت فعلی برخی از عناصر فتنه 88در بدنه اجرایی و عرصه های تصمیم ساز و تصمیم گیر نظام نفوذ کرده اند که برخی از سیاسیون در گوشه و کنار کشور دست بردار نیستند.

 

وی افزود: اینکه می بینیم رهبر معظم انقلاب پس از گذشت سال ها هنوز هم نسبت به فتنه 88 هشدار می دهند به این دلیل است که ردپای آنها در داخل و خارج از کشور دیده می شود.

 

امام جمعه شهرستان هرسین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فاجعه خونبار عراق در روز های گذشته خاطرنشان کرد در 6ماه گذشته نزدیک به 7هزار نفر از مردم عراق به دست تروریست ها کشته شده اند و این وضعیت هم در دیگر کشورهای اسلامی منطقه وجود دارد چرا مدعیان حقوق بشر حرفی نمی زنند ، متأسفانه خیانت آشکار ترکیه در مسائل منطقه دیده می شود.

 

وی افزود البته ملت ایران بیدار است و بر ارزش ها و مقاومت خود پافشاری می کند و این وعده خداوند است  که پیروزی ازآن مومنین است.

 

خطیب جمعه شهرستان با اشاره به حقوق های سرسام آور و خیانت بار برخی مدیران ارشد کشور خاطرنشان کرد البته این حقوق  لو رفته است و معلوم نیست که چند سال است که این وضعیت وجود دارد از طرفی ارگان های نظارتی و بازرسی و قوه قضاییه در کشور کم نیستند و انتظار می رود با این مسائل با قاطعیت برخورد شود.

 

حجت الاسلام باقری  اظهار داشت: رهبر انقلاب در خطبه های نماز عید سعید فطر در خصوص حقوق های نجومی فرمودند این خیانت است و حرام و بایستی با قاطعیت پیگیری شود و افراد متخلف عزل شوند و اموال مردم به بیت المال برگردانده شود.

 

وی افزود در این خصوص بایستی به چند نکته اشاره کرد اول:اینکه قوه قضاییه برخورد کند  دوم: اینکه سیاسی کاری و متهم کردن همدیگر را کنار بگذاریم و سوم: اینکه با همه برخورد شود حتی با نزدیکترین افراد رئیس جمهور و حتی در استان ها،

 

خطیب جمعه شهرستان خاطرنشان کرد مثلأ  در خصوص صنودق توسعه ملی که صفدر حسینی مدیر کل آن بودند این فرد معادل حقوق عقب افتاده دو ماه کارگران مظلوم  شهرداری هرسین را در یک ماه شخصأ دریافت کرده و متأسفانه معاون مالی صفدر حسینی امروز در استان مدیریت ارشد استان است که این موضوع هم قابل پیگری است.

 

حجت الاسلام باقری در پایان خاطرنشان کرد این افراد که یک شبه این حقوق ها را دریافت نکرده اند به هر حال سال ها از این نوع حقوق ها گرفته اند و متأسفانه همه اینها به اسم نظام اسلامی تمام می شود و لازم است با جدیت تمام پیگیر شود.