در مراسمی از بازیگران و عوامل اجرایی نمایش پدرانه تجلیل شد+تصویر

سرویس: فرهنگیکد خبر: 25054|14:12 - 1395/04/14
نسخه چاپی
در مراسمی از بازیگران و عوامل اجرایی نمایش پدرانه تجلیل شد+تصویر
با حضور امام جمعه محترم ، فرماندهی محترم سپاه ناحیه و مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین در مراسمی از بازیگران و عوامل اجرایی نمایش پدرانه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،مراسم تجلیل از بازیگران و عوامل اجرایی نمایش پدرانه با حضور امام جمعه محترم ، فرماندهی محترم سپاه ناحیه و مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین در مکان دفتر امام جمعه برگزار شد.

ملکیان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین در این مراسم با تقدیر و تشکر از کارگردان ، بازیگران و عوامل اجرایی نمایش تئاتر پدارنه از حمایت های دفتر امام جمعه ، فرماندار ، فرماندهی سپاه ناحیه و سایر مسئولین ادارات شهرستان جهت برگزاری برنامه های فرهنگی هنری قدردانی کرد.

در ادامه حضرت حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین ضمن خوش آمد به حاضرین و  آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان اظهار داشت صحبت در خصوص مباحث فرهنگی و هنری بسیار زیاد است و ما نمی خواهیم شعاری صحبت بکنیم اما در واقع باید گفت اولین هنرمند خود خداوند است که اینگونه پیامبران ، امامان ، موجودات ، جهان هستی و ... را آفریده است.

وی  خطاب به هنرمندان افزود: همانطوریکه مقام معظم رهبری فرمودند که    " تئاتر منبر است و حتی فراتر از منبر "کار منبر هدایت ، ارشاد ، آگاه سازی ، مفاهیم دینی ، فرهنگی و خانوادگی است و منبر یک چیز مقدس است و منبر با کار شما مقایسه شده است و این مسئله  کار و وظیفه شما را خطیر تر ساخته است و به همین دلیل ارزش کار خودتان را بدانید.

امام جمعه شهرستان هرسین در خصوص اجرای نمایش پدرانه در شهرستان خاطرنشان کرد که این کار فاخر و ارزشمندی بود و دارای متن و محتوی تاثیر گذاری نیز بود و مردم از چنین کارهایی حتما" استقبال خواهند کرد و ضمن تشکر از عوامل اجرایی این نمایش خواستار فعالیت های بیشتر در این زمینه شدند.

در پایان  به رسم یاد بود با لوح تقدیر از این عزیزان قدردانی بعمل آمد.