فرماندار شهرستان هرسین در سخنرانی روز جهانی قدس/

روز قدس، روز فریاد ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صهیونیست برداشت

سرویس: سیاسیکد خبر: 25039|16:23 - 1395/04/11
نسخه چاپی
روز قدس، روز فریاد ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صهیونیست برداشت
فرماندار شهرستان هرسین در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه در روز جهانی قدس گفت: روز قدس، روز فریاد ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صهیونیست برداشت.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،  یاور محمدی فرماندار شهرستان هرسین در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به روز جهانی قدس و نامگذاری این روز اظهار داشت روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی و روز ایستادگی مستضعفان در برابر مستکبران و روز فریاد ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه رژیم صهیونیستی برداشت و این روز در واقع یادگار امام خمینی(ره) است.

 

وی افزود امروز باید دید چه شده است که ملت ما همزمان با تمام آزادی خواهان جهان فریاد حمایت از مظلوم را سر می دهند شاید ظاهر قضیه یک راهپیمایی ساده باشد اما باطن قضیه با اهمیت تر از این موضوع است.

 

فرماندار هرسین با اشاره به تاریخچه تشکیل رژیم صهیونیستی و نحوه استقرار این رژیم جعلی در منطقه خاطرنشان کرد:  امروز در تمام جنایاتی که در منطقه صورت می گیرد ردپای اسراییل را می توان دید.

 

محمدی در ادامه اظهار داشت: امام خمینی (ره)معمار کبیر انقلاب از همان ابتدا متوجه این غده سرطانی در خاورمیانه شد و ندای دفاع از قدس شریف را به عنوان نماد مظلومیت سر داد و چشم انداز و دورنمای دنیای اسلام را می دید و هنگامی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس و در قانون اساسی کشور به صورت یک اصل تعیین نمودند.

 

وی افزود: از آن زمان تا کنون این رژیم جعلی جنایات و خونریزیهای زیادی در سطح منطقه انجام داده است و البته امروز هم می بینیم که برخی حاکمان منطقه با بی تفاوتی وهمراهی کردن با آنها به این جنایات دامن می زنند و نمونه آن تشکیل داعش در جهت زشت نشان دادن چهره اسلام در جهان است که البته تا حدودی هم موفق شده اند.

 

فرماندار شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: وظیفه ما در این بین این است که علاوه بر اینکه قرآن بر حمایت از مظلوم تأکید دارد و ما هم تابع قرآن هستیم بایستی بحث پویایی و امنیت کشور برای ما مهم باشد و این امکان ندارد مگز اینکه هم به نقشه های انگلیس توجه داشته باشیم و هم از طرفی راهبردهای معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) را در تعیین روز قدس و دفاع از مظلوم را جدی بگیریم.

 

محمدی اظهار داشت: راهبر امام(ره) میتنی بر فریاد یک امت واحده بود و مربوط به یک منطقه جغرافیایی نیست بلکه جمع شدن زیر لوای ولایت فقیه است که امروز توانسته ایم زیر همین پرچم تمام توطئه های دشمنان را خنثی کنیم و ایران اسلامی به عنوان الگویی در امنیت و مدافع حق مظلوم و انسانیت معرفی شود.