رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در گفتگوی اختصاصی با دیوانگاه:

جزئیات جلسه نمایندگان کرمانشاه با استاندار در خصوص سفر رئیس جمهور/ لزوم اتمام مصوبات سفرهای استانی دولت های قبل در سفر هیئت دولت به استان

سرویس: اقتصادیکد خبر: 24992|09:38 - 1395/04/06
نسخه چاپی
جزئیات جلسه نمایندگان کرمانشاه با استاندار در خصوص سفر رئیس جمهور/ لزوم اتمام مصوبات سفرهای استانی دولت های قبل در سفر هیئت دولت به استان
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: قرار بر این شد که نتیجه مصوبات سفرهای استانی دولت های قبل احصاء شده و به عنوان یک مصوبه قابل اجرا در این سفر مصوب شود.

حسن سلیمانی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگاردیوانگاه،در خصوص جلسه روز گذشته مجمع نمایندگان استان کرمانشاه که با حضور استاندار کرمانشاه و جمعی از معاونین او با موضوع سفر رئیس جمهور به استان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از موارد مورد بحث در این جلسه بررسی نیاز ها و امکاناتی است که می توان با توجه به توانایی دولت اجرا شود.

 

وی افزود: قرار بر این شد که نتیجه مصوبات سفرهای استانی دولت های قبل احصاء شده و به عنوان یک مصوبه قابل اجرا در این سفر مصوب شود. همچنین تاکیداتی در خصوص مصوبات سفر پربرکت رهبری به استان کرمانشاه و لزوم اتمام و تکمیل این مصوبات صورت گرفت.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم بر اساس امکانات دولت از ایجاد مطالبات که زمینه اجرایی ندارند پرهیز کنیم و دنبال مسائلی باشیم که اگر بیان شد مردم طعم شیرین اجرایی شدن آن را بچشند.

 

حسن سلیمانی در خصوص بیان مسائل و مشکلات کلیدی استان اظهار داشت: در مسائل کلیدی مطالبات اصلی شامل موضوع پالایشگاه آناهیتا، تکمیل و راه اندازی راه آهن غرب کشور، تأمین تسهیلات ارزان قیمت به کارخانه ها و کارگاه ها در راستای ایجاد اشتغال، سیستم آبرسانی و به خصوص آب شرب هرسین و همچنین بحث ریزگردها بود که مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه تلاش شده است که تفاهمی متقابل برای فراهم کردن یک شرایط نشاط در کل استان ایجاد شود، گفت: در این راستا تلاش بر  آشنا کردن رئیس جمهور با مشکلات استان است تا با توجه به قابلیت های استان، ظرفیت نیروی انسانی و طبیعی و قابلیت های بالقوه آن اقدامات مناسب و جدی برای جبران عقب افتادگی ها و به خصوص کاهش سطح بیکاری در استان صورت بگیرد.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در خصوص وضعیت آب شرب هرسین خاطرنشان کرد: مسئولین استانی خود به این نتیجه رسیده بودند که این موضوع در سفر رئیس جمهور مطرح شود و جزء مصوبات باشد ولی با این حال تاکیداتی بر اجرای آن صورت گرفت و مقرر شد که به طور قطع این موضوع جزء مصوبات سفر رئیس جمهور به استان باشد.