ياور محمدي :حضور بسيج در عرصه هاي فرهنگي _ ورزشي افزايش دستاوردها را به همراه خواهد داشت

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 24822|14:07 - 1395/03/25
نسخه چاپی
ياور محمدي :حضور بسيج در عرصه هاي  فرهنگي _ ورزشي افزايش دستاوردها را به همراه خواهد داشت
فرماندار شهرستان هرسين در جلسه هماهنگي اعزام تيم هاي ورزشي بسيج شهرستان به مسابقات استاني گفت: حضور بسيج بعنوان عنصري مهم و اثر بخش در عرصه هاي فرهنگي _ ورزشي افزايش دستاوردهاي ورزشي را به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، ياور محمدي فرماندار شهرستان هرسين در اين جلسه بر همگرايي در حل مشكلات ورزشي شهرستان تأكيد كرد و ادامه داد حل مشكلات و معضلات ورزشي باعث ايجاد فضاي اميدواري و افزايش روحيه قهرماني در بين ورزشكاران خواهد شد.

 

وي تصريح كرد : پرداختن به برنامه هاي فرهنگي در لابه لاي فعاليت هاي ورزشي باعث توانمند شدن ورزشكاران از لحاظ اخلاقي ، بالا بردن اعتماد به نفس و كاهش ضعف جسماني خواهد شد.

 

فرماندار هرسين افزود الگوپذيري قشر جوان جامعه از ورزشكاران و نقش آفريني آنان موضوعي بسيار مهم است كه پرداختن به آن ارتقاء سطح فرهنگي جامعه و ترويج اخلاق مداري در بين جوانان را به همراه خواهد داشت.

 

ياور محمدي اظهار داشت : حضور بسيج بعنوان عنصري مهم و اثر بخش در عرصه هاي  فرهنگي _ ورزشي افزايش دستاوردهاي ورزشي را به همراه خواهد داشت.

 

فرماندار هرسين در پايان از مساعدت هاي شهرداري و شوراي اسلامي شهر هرسين در جهت اعزام تيم هاي ورزشي شهرستان به مسابقات استاني و كشوري و پرداختن به فعاليت هاي فرهنگي قدرداني كرد.