حسین محمدی جامع در گفتگو با دیوانگاه:

برگزاری فوتسال جام رمضان در هرسین/ فعالیت 30هیئت ورزشی شهرستان در اوقات فراغت تابستان

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 24718|15:07 - 1395/03/18
نسخه چاپی
برگزاری فوتسال جام رمضان در هرسین/ فعالیت 30هیئت ورزشی شهرستان در اوقات فراغت تابستان
مدیر ورزش و جوانان شهرستان هرسین از برگزاری برنامه های متنوع ورزشی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

حسین محمدی جامع مدیر ورزش و جوانان شهرستان هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاز برگزاری برنامه های متنوع ورزشی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت در این راستا اداره ورزش و جوانان شهرستان اقدام به برگزاری یک دوره مسابقه فوتسال با عنوان جام رمضان در سطح شهرستان می کند.

 

وی افزود ثبت نام تیم ها از دهم خرداد ماه  شروع شده و این روند تا 20 روز ادامه دارد و مکان ثبت نام اداره ورزش و جوانان شهرستان می باشد.

 

مدیر ورزش و جوانان شهرستان در خصوص برنامه های اوقات فراغت خاطرنشان کرد 30هیئت ورزشی در سطح شهرستان و در ایام تابستان فعالیت دارند و علاقه مندان می توانند با مراجعه به محل استقرار هیئت ها ثبت نام کنند.

 

محمدی جامع در ادامه اظهار داشت مدرسه فوتبال از جمله برنامه هایی است که در ایام فراغت جوانان در ماه تابستان انجام می شود و محل آن زمین چمن شهرستان می باشد.

 

وی افزود در صددیم تا با جذب یک اسپانسر جهت پشتیبانی از تیم نونهالان و نوجوانان یک تیم منسجم را جهت حضور در مسابقات استانی پایه ریزی کنیم.

 

مدیر ورزش و جوانان شهرستان در خصوص هزینه شرکت در کلاس های ورزشی تصریح کرد هزینه این کلاس ها توسط ورزش و جوانان استان مقرر شده ولی در مجموع هرسین به دلیل محرومیت شهرستان در نظر داریم زیر قیمت مصوب از علاقه مندان ثبت نام به عمل آید.