با حضور مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد/

مراسم افتتاح سالن فرهنگ و هنر ارشاد اسلامی شهرستان و نمایشگاه هنرهای تجسمی در هرسین

سرویس: فرهنگیکد خبر: 24541|15:17 - 1395/03/09
نسخه چاپی
مراسم افتتاح سالن فرهنگ و هنر  ارشاد اسلامی شهرستان و نمایشگاه هنرهای تجسمی در هرسین
با حضور مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ، فرماندار و مسئولین شهرستان مراسم افتتاح سالن فرهنگ و هنر ارشاد اسلامی شهرستان و نمایشگاه هنرهای تجسمی در هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، با حضور دکتر رحیمی زنگنه مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ، فرماندار و مسئولین شهرستان مراسم افتتاح سالن فرهنگ و هنر  ارشاد اسلامی شهرستان و نمایشگاه هنرهای تجسمی در هرسین برگزار شد.

غلامرضا ملکیان سرپرست اداره ارشاد اسلامی شهرستان هرسین در ابتدای این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان در جلسه و تشکر از حضور اهالی فرهنگ و ادب شهرستان اظهار داشت امروز شاهد دو اتفاق خوب در شهرستان هستیم که اولین آن افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی و دوم افتتاح سالن فرهنگ و هنر اداره ارشاد شهرستان هرسین هستیم که این موفقیت را مدیون حمایت های فرماندار شهرستان و مدیر کل ارشاد اسلامی استان هستیم.

در ادامه یاور محمدی فرماندار شهرستان هرسین با اشاره به اهمیت فرهنگ و هنر در جامعه افزود: هنرمندان در ارائه هنر خود باید دارای آسایش و آرامش همراه به عشق باشند و آنوقت است که ذوق و استعداد خود به خود شکوفایی پیدا می کند.

وی تصریح کرد: وقتی جامعه ای را می توان سالم دانست که به فکرش اهمیت داده شود و بخشی از این موضوع در گرو سخت افزار است و بخشی دیگر در گرو نرم افزار که این نرم افزار به وسیله هنر ایجاد می شود.

محمدی در ادامه در خصوص فعالیت های صورت گرفته در زمینه فرهنگ و هنر در شهرستان اظهار داشت در صددیم سینمایی در شأن مردم هرسین بسازیم و این می طلبید که همه ارگان ها و مسئولین شهرستان کمک کنند که فضای فرهنگی خوبی در هرسین شکل بگیرد.

رحیمی زنگنه مدیر کل ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از دیگر سخنران این مراسم بودن که در خصوص مشکلات و موانع موجود در حوزه فرهنگ و هنر اظهار داشت: با توجه به فرهنگ و تاریخ دیرینه ای که شهرستان هرسین  دارد، انتظار می رود که هنرمندان با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری تاثیرگذار با همکاری فرمانداری، شورای شهر، شهرداری و سایر ادارات شهرستان باعث رشد و شکوفایی فرهنگ و هنر این دیار شوند.

گفتنی است؛ در این مراسم از فعالین فرهنگی، انجمن ها فرهنگی و هنر تقدیر و تشکر به عمل آمد.