بازديد دوره اي مسئولین از پروژه هاي گازرساني ، آبرساني و راهسازي در هرسین/

میرزاحسینی: پروژه های عمرانی عاملي مهم در تثبيت جمعيت و رونق اقتصادي در مناطق روستايي است.

سرویس: اقتصادیکد خبر: 24539|13:51 - 1395/03/08
نسخه چاپی
میرزاحسینی: پروژه های عمرانی عاملي مهم در تثبيت جمعيت و رونق اقتصادي در مناطق روستايي است.
با حضور معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و رئیس ادراه راه و شهرسازی شهرستان از روند اجرای پروژه هاي گازرساني ، آبرساني و راهسازي در هرسین بازدید صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،با حضور معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و رئیس ادراه راه و شهرسازی شهرستان از روند اجرای پروژه هاي گازرساني ، آبرساني و راهسازي در هرسین بازدید صورت گرفت.

 

نجف ميرزا حسيني معاون فرماندار هرسين در این بازدیدهای از پروژه هاي عمراني بعنوان عاملي مهم در تثبيت جمعيت ، رونق اقتصادي و ارائه خدمت رساني مطلوب به مناطق روستايي ياد كرد.

 

وي در بازديد ابا اشاره به  پروژه گازرساني به 40 روستا از مجموع 60 روستاي بخش مركزي افزود: پروژه گازرساني با سرعت خوبي در حال پيشرفت مي باشد كه بعد از اتمام عمليات اجرايي آن كليه روستاهاي بخش مركزي از نعمت گاز برخوردار خواهند شد

 

معاون فرماندار خاطرنشان کرد:  اعتبار تخصيص داده شده براي اين پروژه 18 ميليارد تومان است .

 

ميرزا حسيني در بخش ديگري از اين بازديد دوره اي  و در بازديد از پروژه هاي راه سازي مسيرهاي روستاهاي بابازيد به كماسي ، چشمه كبود به ميرمينگه ، كله هو و چم شاهي اظهار داشت بعد از اتمام عمليات اجرايي پروژه هاي مذكور به طول 27 كيلومتر و با اعتبار 5/7 ميليارد تومان مسير دسترسي روستاهاي بخش مركزي به شهر هرسين 21 كيلومتر كاهش خواهد يافت.

 

وی افزود: عمليات آبرساني به 17 روستاي بخش مركزي نيز با پيشرفت فيزيكي 85% درصد در حال اجرا است.

 

نجف ميرزا حسيني در پايان گفت : اعتبارات لازم جهت اجراي كليه پروژه هاي مذكور از محل اعتبارات استاني و سفر مقام معظم رهبري به استان كرمانشاه تأمين شده است.