حجت الاسلام قدمی :

تحمل مشکلات از سوی مردم نباید بهانه ای برای کوتاهی مسئولین باشد/ کشورهای مجری سیاست های امریکا در منطقه خائن به امت اسلامی هستند

سرویس: سیاسیکد خبر: 24428|17:34 - 1395/02/31
نسخه چاپی
تحمل مشکلات از سوی مردم نباید بهانه ای برای کوتاهی مسئولین باشد/ کشورهای مجری سیاست های امریکا در منطقه خائن به امت اسلامی هستند
امام جمعه موقت شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: مردم در مقابل سختی و مشکلات داخلی و تحریم های خارجی مقاومت می کنند ولی این نباید بهانه ای برای کوتاهی برخی مسئولین شود.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسالام قدمی امام جمعه موقت شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و به خصوص نیمه شعبان میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) اظهار داشت  در این ماه اعمال و ادعیه فراوانی سفارش شده است که از آنجمله می توان به مناجات شعبانیه اشاره کرد.

 

وی افزود جشن بزرگ جهان بشریت را در پیش داریم، موعود و منجی که تمام بشریت در انتظار او هستند، و این منجی در بین شیعیان جایگاه خاصی دارد و دلیل آن روایات متواتری است که در منابع شیعی نقل شده که به بیان خصوصیات امام عصر(عج) پرداخته است.

 

خطیب جمعه موقت شهرستان با اشاره به سوم و چهارم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت مردم دزفول خاطرنشان کرد: این سنت الهی است که که هر جایی مردم مقاومت کردند به دنبال آن پیروزی می آید، ما این فرهنگ مقاومت را از پیغمبر اسلام (ص) و امام حسین(ع) یاد گرفتیم.

 

حجت الاسلام قدمی در ادامه اظهار داشت مردم در مقابل سختی و مشکلات داخلی و تحریم های خارجی مقاومت می کنند ولی این نباید بهانه ای برای کوتاهی برخی مسئولین شود.

 

وی با اشاره به مشکلات شهرستان و به خصوص موضوع آب شرب افزود: 2ماه است که مردم دارالمومنین آب شربشان مشکل دارد این را تحمل می کنند ولی در مقابل باید حرکتی از سوی مسئولین برای رفع این مشکل دیده شود هر چند که در سفر اخیر استاندار به شهرستان قول ها و مصوباتی نهایی شده که امیدواریم تحقق پیدا کند.

 

خطیب جمعه موقت شهرستان در خصوص مسائل خارجی کشور  خاطرنشان کرد در این رابطه هم مردم مشکلات را تحمل می کنند اما این تجربه تاریخی را هم داریم که  هر وقت یک قدم عقب نشینی کرده ایم دشمن چندین قدم جلو آمد و اینکه امریکا قابل اعتماد نیست و شیطان اکبر و فتنه گر اعظم است ، انشاالله که این موضوع برای مسئولین نهادینه شود.

 

حجت الاسلام قدمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار رهبرمعظم انقلاب با شرکت کنندگان در سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن اظهار داشت معطم له در این دیدار به  نکات مهمی اشاره کردند که در اینجا به دونکته از آنها اشاره می کنیم.

 

وی افزود نکته اول که مشکل اصلی جوامع اسلامی است این است که روشنگری در بین جوامع ضغیف است و بایستی در این خصوص از حقایق قرآن استفاده شود.

 

امام جمعه موقت شهرستان هرسین خاطرنشان کرد نکته دوم این است که قدرت یک جامعه و نظام اسلامی به پول و سلاح نیست بلکه در پرتو ایمان و پایداری است، دشمن از اسلام مقتدر می ترسد.

 

حجت الاسلام قدمی در ادامه اظهار داشت کشورهایی که در منطقه مجری سیاست های امریکا هستند خائن به امت اسلامی هستند که در رأس آنها عربستان است و بایستی به جای خادم الحرمین او را خائن الحرمین نامید.