رئیس هیات بسکتبال استان کرمانشاه عنوان کرد:

شهرستان هرسین دارای پتانسیل بالایی در رشته بسکتبال است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 24305|13:12 - 1395/02/21
نسخه چاپی
شهرستان هرسین دارای پتانسیل بالایی در رشته بسکتبال است
با حضور رئیس هیئت بسکتبال استان و ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان در جلسه ای مشکلات ورزش بسکتبال در هرسین مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،هیات بسکتبال استان در جلسه ای که در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان در روز 2 شنبه مورخ 20 اردیبهشت داشتند بر تقویت بیش از پیش این هیات با توجه به پتانسیل بالای شهرستان تاکید داشتند.و از نزدیک مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری هیات شهرستان را بررسی کردند.

در این نشست محمدی جامع مدیر ورزش و جوانان شهرستان با اشاره به نبود تجهیزات این رشته ورزشی با توجه به فراهم بودن زیر ساخت های شهرستان از جمله سالن های ورزشی اظهار داشت این اداره امادگی دارد سالن های ورزشی خود را به صورت رایگان در تایم های مشخص در اختیار هیات قرار دهد با وجود اینکه سالنها در اختیار بخش خصوصی هستند .

در ادامه آقای جامه شورانی ضمن تشکر از توجه اداره ورزش به این رشته ورزشی مهمترین مشکل هیات را کمبود امکانات و نبود منابع مالی عنوان کرد و خواهان توجه بیش از پیش هیات استان شد.

 آقای صیاد رئیس هیات بسکتبال استان کرمانشاه از دیگر سخنرانان این جلسه بودند که ضمن تشکر از تلاشها و پیگیریهای هیات شهرستان اظهار داشت امیدواریم در  آینده ای نزدیک با استفاده از توان مربیان و پیشکسوتان این رشته در هرسین شاهد شوکفایی استعدادهای این رشته در شهرستان و استان باشیم

وی افزود تمام توان خود را برای پیشبرد این موضوع از طریق اداره کل و هیات استان بکار خواهیم برد .

در ادامه جلسه خانم لارستانی نایب رئیس هیات استان خواهان توجه به بخش بانوان این شهرستان شدند.شایان ذکر است بعد از پایان جلسه از سالنهای بسکتبال شهرستان نیز بازدید به عمل امد .