حسن سلیمانی در گفتگوی اختصاصی با دیوانگاه:

نظر ما بر حضور در کمیسیون های برنامه و بودجه و اصل نود می باشد/ در انتخاب رئیس مجلس از نظر اکثریت اصولگرا تبعیت می کنیم

سرویس: سیاسیکد خبر: 24301|11:19 - 1395/02/20
نسخه چاپی
نظر ما بر حضور در کمیسیون های برنامه و بودجه و اصل نود می باشد/ در انتخاب رئیس مجلس از نظر اکثریت اصولگرا تبعیت می کنیم
منتخب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه هرسین صحنه و کنگاورگفت: اگر نظر اکثریت اصولگرا با لاریجانی باشد با احترام و تبعیت از آنها همراهی لازم را خواهیم داشت.

حاج حسن سلیمانی منتخب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه هرسین صحنه و کنگاور در گفتگوی اختصاصی باخبرنگار دیوانگاهدر خصوص وضعیت حضور در کمیسیون های مختلف مجلس اظهار داشت تلاش بر این است که در راستای امکان نظارت بر برنامه های توسعه ای و تلاش در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در مجلس کمیسون برنامه و بودجه را به عنوان کمیسیون اصلی انتخاب کنم.

وی افزود حضور در کمیسیون اصل نود به عنوان کمیسیون فرعی نیز از جمله برنامه ها می باشد که این اقدام نیز در راستای برخورد با فساد و به خصوص مبارزه با فساد اداری  انجام می شود تا بتوانیم  کمکی در جهت سالم سازی مجاری اجرایی انجام داده باشیم.

منتخب مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی در خصوص گزینه مورد نظر برای ریاست یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد نظر ما به سمتی می رود که هماهنگی و همراهی لازم را با اکثریت مجلس که اصولگرایان می باشد تحقق یابد

حسن سلیمانی در ادامه اظهار داشت اگر نظر اکثریت اصولگرا با لاریجانی باشد با احترام به نظر آنها و تبعیت از آنها همراهی لازم را با آنها خواهیم داشت.