شوراي ورزش و ستاد ساماندهي امور جوانان درهرسین برگزار شد/

جوهري:خواستار نقش آفرینی پیشکسوتان در عرصه ورزش شهرستان هستیم/تلاش می کنیم مشکلات هیئت های ورزشی حل شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 24150|10:58 - 1395/02/11
نسخه چاپی
جوهري:خواستار نقش آفرینی پیشکسوتان در عرصه ورزش شهرستان هستیم/تلاش می کنیم مشکلات هیئت های ورزشی حل شود
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:تمام تلاش خود را در جهت حل مشكلات هيئت هاي ورزشي و توسعه ورزش در هرسين بكار خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،شوراي ورزش و ستاد ساماندهي امور جوانان در شهرستان با حضورياور محمدي فرماندار،  مجتبي جوهري مديركل و معاونين اداره كل ورزش و جوانان استان كرمانشاه ، مسئولين هيأت هاي ورزشي و تعدادي از مسئولين ادارات تشكيل شد.

 

در ابتداي اين جلسه ياور محمدي فرماندار شهرستان هرسين ضمن تبريك به مناسبت   فرا رسيدن 10 ارديبهشت ، روز ملي خليج فارس  از خليج فارس به عنوان مظهر و قدرت ايران اسلامي ياد كرد.

 

وی در ادامه طي سخناني خواستار توسعه ورزش همگاني و فرهنگ سازي هدفمند در جهت حضور و تقويت فضاي ذهني بانوان به منظور نقش آفريني آنان در سطح شهرستان شد.

فرماندار شهرستان خاطرنشان کرد در صورت تخصيص اعتبارات عمراني در سالجاري اولويت اول با حوزه ورزش و جوانان است و اقدامات لازم در راستاي كيفيت بخشي  و توسعه اماكن و امكانات ورزشي به عمل خواهد آمد.

 

محمدی در ادامه اظهار داشت  بررسي ها بيانگر اين است كه رسيدگي به توسعه ورزش بر حوزه فرهنگي آن غلبه دارد از طرفي به علت نياز نسل جديد و به منظور هدايت نسل جوان و درك شرايط روحي و رواني آنان مي بايستي به حوزه فرهنگي و اجتماعي توسط اداره ورزش و جوانان توجه بيشتري واقع شود.

 

فرماندار هرسين تصریح کرد راه اندازي هسته هاي مشاوره مؤثر در سطح شهرستان  مخصوصاً در مدارس به منظور به حداقل رسانيدن آسيب هاي  اجتماعي در جامعه و درك مسائل مربوط به جوانان بسيار موثر خواهد بود.

 

اين مقام اظهار داشت آماده سازي خوابگاه ورزشي و تجهيز آن گامي بسيار مهم در جهت برگزاري مسابقات ملي در سطح شهرستان خواهد بود.

 

در ادامه اين جلسه مجتبي جوهري مديركل اداره ورزش و جوانان استان كرمانشاه اظهار داشت رسيدگي به وضعيت فرهنگي جوانان از دغدغه هاي و اولويت هاي مهم اداره كل ورزش و جوانان استان است و خواستار نقش بيشتر پيشكسوتان در حوزه فرهنگي و حل مسائل و مشكلات ورزشي شد.

وي افزود در شهرستان هرسين استعداد هاي نهفته فراواني وجود دارد كه اين بعنوان يك ظرفيت ميبايست مد نظر قرار گيرد و اظهار داشت تمام تلاش خود را در جهت حل مشكلات هيئت هاي ورزشي و توسعه ورزش در هرسين بكار خواهد گرفت.

 

مديركل اداره ورزش و جوانان استان كرمانشاه خاطرنشان کرد با توجه به كمبود نقدينگي و اعتبارات ، ورزشكاران استان كرمانشاه در سطح كشوري و جهاني مقام هاي حائز اهميتي بدست آوردند.

 

جوهری در پايان سخنانش اظهار داشت : انشالله  با بسيج امكانات و استفاده از ظرفيت هاي ادارات سطح شهرستان و تجارب ارزنده پيشكسوتان و با همكاري همديگر ضمن حل مسائل ، معضلات و اجابت خواسته هاي ورزشكاران شهرستان هرسين زمينه رشد و توسعه ورزشي و فرهنگي را براي جوانان دارالمومنين هرسين به ارمغان بياوريم