برگزاري شوراي اشتغال و سرمايه گذاري در شهرستان هرسين/

یاور محمدی : مجوزهاي اشتغالزايي با شتاب بيشتري صادر شود

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 24137|14:11 - 1395/02/09
نسخه چاپی
یاور محمدی : مجوزهاي اشتغالزايي با شتاب بيشتري صادر شود
فرماندار هرسين در جلسه شوراي اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان گفت: مسئولین در صورت مرخصي يا مأموريت كارشناسان مرتبط با صدور مجوزها و استعلامات طرح هاي اشتغالزايي شخصاً عمل كرده و كار را به روز ديگري موكول نكنند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،ياور محمدي فرماندار هرسين در جلسه شوراي اشتغال و سرمايه گذاري اين شهرستان در راستاي حمايت از طرح هاي اشتغالزايي و سرمايه گذاران  از مسئولين خواست در صورت مرخصي يا مأموريت كارشناسان مرتبط با صدور مجوزها و استعلامات طرح هاي اشتغالزايي شخصاً عمل كرده و كار را به روز ديگري موكول نكنند و ضمن شتاب در صدور مجوزها در حدود اختيارات خود از هزينه هاي آنان بكاهند.

 

وي افزود در راستاي شعار اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل مي بايست بصورت جدي از سرمايه گذاران و صاحبان طرح هاي خود اشتغالي حمايت جدي شود و از ادارات مربوطه خواست حوزه هايي كه با آنان تسهيلات تعلق مي گيرد را به مردم اطلاع رساني کنند.

 

فرماندار هرسين در بخش ديگري از سخنانش گفت : تحقق و عملي شدن شعار سالجاري باعث عدم وابستگي به درآمدهاي نفتي و به نمايش گذاشتن ساير توانمنديها خواهد شد و مي بايست ذهن هاي اقتصادي به سمت اين شعار معطوف شود .

 

ياور محمدي اظهار داشت برجسته سازي فرهنگ كار و معرفي آن در مناطق محروم باعث ايجاد فضاي كسب و كار خواهد شد و دولت تدبير و اميد نيز در حوزه توليد و توسعه واحدهاي صنعتي و توليدي فعال ، نيمه فعال و راكد ، فضاي جديدي را براي حمايت و  عملياتي كردن شعار سالجاري و جلوگيري از ركود به وجود آورده است .

 

وی افزود وجود آمار و اطلاعات دقيق گامي ديگر در جهت تحقق اقتصاد مقاومتي است .

 

فرماندار هرسين همچنين از ساكنان بافت هاي فرسوده شهر هرسين خواست جهت دريافت وام فرسوده كه منجر به اشتغالزايي در حوزه صنعت ، توليد و نيروي كار خواهد شد به شهرداري و راه و شهر سازي  مراجعه نمايند. .

 

محمدي در پايان گفت در سامانه ملي رصد تعداد 1196 نفر به منظور اشتغال ايجادي دربخش هاي خدمات ، كشاورزي و...... به ثبت رسيده اند .