دیدار نمایندگان جامعه کارگری هرسین با امام جمعه شهرستان/

حجت الاسلام باقری:آن مغزهای متفکری که می تواند موشک برد بلند بسازد چطور نمی شود یک ماشین و خودرو داخلی را بسازند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 24122|13:22 - 1395/02/07
نسخه چاپی
حجت الاسلام باقری:آن مغزهای متفکری که می تواند موشک برد بلند بسازد چطور نمی شود یک ماشین و خودرو داخلی را بسازند
جمعی از نمایندگان جامعه کارگری شهرستان به مناسبت هفته بسیج کارگری با امام جمعه هرسین دیدار کردند

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،سرهنگ محمدی در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج کارگری و ارائه گزارشی از فعالیت های بسیج کارگری شهرستان و همچنین تشکر و عرض خسته نباشید به فعالان این عرصه اظهار داشت امروز چرخه  تولید به دست توانمند این عزیزان در حرکت است.

وی افزود امروز دشمنبیشترین فشار خود را درحوزه اقتصاد متمرکز کرده اما کار و تلاش و سخت کوشی کارگران ما که زبان زد خاص و عام است این توطئه را خنثی می کند

در ادامه حجت الاسلام ضمن تشکر از حضور نمایندگان جامعه کارگری شهرستان اظهار داشت اصل کار کردن و شأن کارگران دارای جایگاه والایی است همچنانکه در روایاتی از پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) جایگاه این قشر زحمت کش گرامی داشته شده است.

وی افزود کشورهای که امروز در دنیا ادعا دارند هم قوی و هم غنی هستند ایران اسلامی هم اگر بخواهد حرفی برای گفتن داشته باشد باید هم از لحاظ نظامی قوی بوده هستند و هم باید غنی باشد.

امام جمعه شهرستان خاطرنشان کرد وقتی که ما مغزهای متفکری داریم که می توانند موشک های با برد 2هزار کیلومتر را بسازند چطور نمی شود یک ماشین و خودرو داخلی را بسازند پس ما می تونیم و این قدرت در وجود ما هست،و انشاالله که بتوانیم هر کس به اندازه توان خود در زمینه تحقق شعار سال اقداماتی انجام دهد