درخشش بانوان ورزشکار هرسینی در رقابت‌های فودوکان کاراته آسیا در کرمانشاه

سرویس: ورزشیکد خبر: 23287|08:51 - 1394/12/15
نسخه چاپی
درخشش بانوان ورزشکار هرسینی در رقابت‌های فودوکان کاراته آسیا در کرمانشاه
نماینده فدراسیون کاراته در کرمانشاه گفت: تیم جمهوری اسلامی ایران قهرمان رقابت‌های فودوکان کاراته بانوان آسیا شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،نبی فتحی اظهار داشت: رقابت‌های فودوکان کاراته آسیا از روز پنجشنبه به میزبانی کرمانشاه آغاز شد و در بخش بانوان ایران توانست بر سکوی قهرمانی قرار گیرد.

 

وی افزود: تیم‌های عراق و افغانستان نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم مسابقات فودوکان کاراته آسیا را در بخش بانوان به خود اختصاص دادند و به این ترتیب این دوره از مسابقات در بخش بانوان که با رقابت ۵۰۰ بانوی کاراته کا انجام شد به کار خود پایان داد.

 

فتحی با اشاره به حضور کاراته کاهایی از  ایران، عراق، آذربایجان، تاجیکستان و افغانستان در این مسابقات گفت: مسابقات بخش آقایان نیز با شرکت ۴۰۰ ورزشکار هم اکنون در سالن شهید بهشتی کرمانشاه در حال برگزاریست.

 

وی همچنین گفت: این دوره از مسابقات در بیش از ۳۰ وزن و در رده‌های سنی مختلف کاتا و کومیته در حال انجام است و از استان کرمانشاه نیز شاهد حضور تیم‌هایی از  شهرستان‌ها هستیم همچنانکه تیم بانوان هرسین به مربیگری حبیبه دارابی در این مسابقات ۲ طلا، ۵ نقره و ۵ برنز را از آن خود کردند.

 

فتحی بیان کرد: تینا فضایی از هرسین در کاتا سوم شد، شبنم شکری در کومیته طلا گرفت، معصومه سلیمانی سوم کاتا و ویدا مقصودپور نیز صاحب عنوان سوم در کومیته شد. همچنین سحر حیدری در کومیته نشان برنز گرفت و کیانا شاه آبادی نقره بخش کومیته را از آن خود کرد.

 

وی افزود: دنیا ده پهلوانی و زهرا زینی فر و زهرا شیرزادی  در بخش کومیته به نمایندگی از شهرستان هرسین حائز رتبه دوم و نشان نقره شدند.