محمدی جامع در گفتگو با دیوانگاه:

320میلیون تومان صرف تعمیرات سالن های ورزشی در هرسین پس از 12سال

سرویس: ورزشیکد خبر: 23243|15:29 - 1394/12/11
نسخه چاپی
 320میلیون تومان صرف  تعمیرات سالن های ورزشی در هرسین پس از 12سال
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان هرسین از صرف هزینه 320میلیون تومانی در راستای تعمیرات سالن های ورزشی در هرسین بعد حدود 12سال خبر داد.

محمدی جامع رئیس ورزش و جوانان شهرستان هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاز  هزینه 320میلیون تومانی در راستای تعمیرات سالن های ورزشی در هرسین خبر داد و اظهار داشت این در حالی ایت که این تعمیرات پس از حدود 12سال است که در شهرستان صورت می گیرد.

وی افزود از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان مبلغ 320میلیون تومان برای تجهیز و بهسازی سالن های ورزشی شهرستان هرسین در نظر گرفته شد که از این میزان حدود 120میلیون تومان به یک سالن سقف کوتاه ، 50میلیون تومان جهت استخر شهرستان، 30میلیون تومان برای سالن شهدا(سالن کشتی)که در حال تخریب شدن بود و 40میلیون تومان هم به خوابگاه ورزشی شهرستان و مابقی جهت تعویض کف پوش یکی از سالن های ورزشی بیستون اختصاص یافت.

رئیس ورزش و جوان شهرستان در خصوص وضعیت سالن ورزشی سقف بلند سفر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد به دلیل مشکلاتی که در زمینه مجوز ساخت و همچنین انشعابات آب و گاز این پروژه و نبود هماهنگی هایی در این زمینه وجود داشت متأسفانه این سالن آماده افتتاح نشد ولی امیدواریم که با رفع مشکلات این پروژه به بهره برداری برسد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد