مسابقات فوتسال روستایی بخش مرکزی شهرستان هرسین در ایستگاه پایانی

سرویس: ورزشیکد خبر: 23070|23:05 - 1394/12/01
نسخه چاپی
مسابقات فوتسال روستایی بخش مرکزی شهرستان هرسین در ایستگاه پایانی
مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال روستایی بخش مرکزی با حضور معاون فرماندار و بخشدار مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال روستایی بخش مرکزی با حضور معاون فرماندار و بخشدار مرکزی برگزار شد.

در این مراسم محمدی جامع ضمن ارائه گزارش این دوره از مسابقات به نقش ورزش و تندرستی در جامعه روستایی اشاره کرد و اظهار داشت در این دوره از مسابقات که با حضور 24 تیم و با قریب به 300 نفر ورزشکار انجام شد.

 وی افزود این مسابقات شور ونشاط وصف ناپذیری در روستاهای بخش مرکزی ایجاد کرده بود که این امر را مرهون تلاش های بخشدار مرکزی و هیات روستایی شهرستان و هیات برگزار کننده این دوره از مسابقات دانستند.و خواهان توجه بیش از پیش فرماندار و بخشدار به ورزش روستایی شدند .

در ادامه خانم خسروی بخشدار مرکزی  از تلاش های اداره ورزش و جوانان شهرستان تشکر و از نظم حاکم بر برگزاری مسابقات و ابجاد شور و نشاطی که در روستاها ایجاد گردیده تقدیر و تشکر نمود و خواهان تداوم این گونه فعالیتها بویژه بازیهای بومی و محلی و بازیهای سنتی در روستاها شدند.

در پایان به تینهای اول تا سوم به ترتیب 500_300 و 200 هزار تومان به صورت نقدی جوایز و لوح تقدیر اهدا گردید و از داوران این بازیها اقای مسعود کرمی _میثم پیامی تقدیر و تشکر بعمل امد هم چنین جایزه اخلاق این دوره از مسابقات به تیمهای روستای بابازید و حسن بقعه رسید .

گفتنی است در فینال این مسابقات کلکشوند با ضربات پنالتی و با نتیجه 5به 4 بر چشمه کبود (1)به پیروزی رسید و در بازی رده بندی زازرم در وقت قانونی با نتیجه 4 به 3 تیم سرانجیرک را مغلوب و به عنوان سوم این دوره از مسابقات جام فجر نائل امد.