چالشی به اسم بنرهای تکراری و پوسترهای اضافی در هرسین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 23060|16:25 - 1394/11/29
نسخه چاپی
چالشی به اسم بنرهای تکراری و پوسترهای اضافی در هرسین
چسباندن پوسترهای انتخاباتی به دیوارهای شهر، دیوار نویسی با اسپری، آویزان کردن پوسترها از درختان و نصب بنرهایی با اندازه های غالبا بزرگ در گوشه و کنار شهر از جمله ....

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، چسباندن پوسترهای انتخاباتی به دیوارهای شهر، دیوار نویسی با اسپری، آویزان کردن پوسترها از درختان و نصب بنرهایی با اندازه های غالبا بزرگ در گوشه و کنار شهر از جمله شیوه های مرسوم تبلیغات انتخاباتی است که همواره در ایام انتخابات با آن مواجه بودیم و مدت ها پس از انتخابات نیز آثار آن در شهر باقی می ماند و جلوه شهر را تغییر می دهد که خوشایند نیست.

 

با توجه به اینکه همگی موظف به تمیز نگه داشتن شهر ومحیط زندگی خود هستیم و از طرفی این وظیفه بر دوش کسانی که سودای وکالت مردم را دارند، بیشتر احساس می شود لذا این ضرورت احساس می شود تا کاندیداهای انتخابات با همکاری نهادهای متولی امر بتوانند نسبت به ساماندهی تبلیغات اهتمام ورزند تا شهروندان شاهد فضای نامطلوبی در ایام انتخابات نباشند.

 

هر چند در سال های اخیر و در ایام انتخابات سخت گیری هایی نیز در این زمینه صورت می گیرد و محدودیت هایی برای حامیان کاندیداها در چسباندن پوستر در دیوارها و یا آویزان کردن از درختان ایجاد می شود اما علی رغم این تذکرات بازهم شاهد تخطی از این قوانین هستیم.

این در حالی است که ما عید نوروز و ایام تعطیلات و حضور گردشگران در شهرستان را در پیش رو داریم که با این کارهای صورت گرفته توسط کاندیداها و طرفداران آنها نمی توان انتظار شهری پاکیزه با وجود این همه پوستر چسبیده بر دیوار بر سطح شهر را داشت و از طرفی شهرداری باید تمام تلاش خود را بر معطوف به تمیزی بعد از انتخابات کند.

حال سوالی که در اینجا پیش می آید این است که آیا صرف چسباندن بنر ها در روزگاری که این همه وسیله ارتباط جمعی در اختیار اقشار مختلف مردم است می تواند راهکار مناسبی برای کسب رأی و ایجاد تأثیر گذاری بر مخاطب باشد.

از آنجا که اکثر این دوستان کاندیدا مدعی دلسوزی و دارا بودن تجربه در ابن زمینه هستند باید این مسئله را مد نظر قرار  دهند که ویران کردن خیلی راحت تر از آباد کردن است و اینکه اجرای قانون و احترام به حقوق مردم را باید از خود شروع کنیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد