اعزام 200نفر از دانش آموزان شهرستان هرسین به مناطق عملیاتی جنوب کشور

سرویس: جهاد و شهادتکد خبر: 22841|12:47 - 1394/11/19
نسخه چاپی
 اعزام 200نفر از دانش آموزان شهرستان هرسین به مناطق عملیاتی جنوب کشور
صبح امروزبا حضور فرمانده سپاه ناحیه و ریاست آموزش و پرورش شهرستان مراسم اعزام 200نفر از دانش آموزان شهرستان هرسین به مناطق عملیاتی جنوب کشور برگزار شد

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،سید علی احمد میرزائیان رئیس آموزش و پرورش شهرستان هرسین در این مراسم اظهار داشت اردوی دانش آموزان راهیان نور در جهت غنی سازی اوقات فراغت ،تقویت روحیه معنوی ،ارتقاء سطح آگاهی های دانش آموزان در خصوص هویت دینی و ملی و آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت هر ساله با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی و سازمان بسیج دانش آموزی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب صورت می پذیرد. 

وی افزود در این راستا 200 نفر از دانش آموزان دختر متوسطه دوم مدارس شهرستان هرسین به همراه معلمین خود وگروهی از مبلغین به مدت سه روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند و از برنامه های متنوع فرهنگی ،بازدید از یادمان های هشت سال دفاع مقدس و.... بهره مند خواهند شد.

در ادامه سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین اظهار داشت با توجه به اینکه مناطقی که به آنجا سفر می کنید قدمگاه و محل شهادت و رشادت شهدا است بایستی احترام این مناطق نگه داشته شود و به این سفر به عنوان یک سفر معنوی نگاه شود.

وی افزود هر کشوری نمادهایی دارند که برای آنها قابل احترام هستند و ما هم به عنوان یک مسلمان به شهدا به عنوان یک الگو نگاه می کنیم و شما دانش آموزان بایستی با تفکر و آگاهی به این مناطق قرم بگذارید.

در ادامه مراسم بدرقه دانش آموزان با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.