محمدی جامع در گفتگو با دیوانگاه:

افتتاح سالن ورزشی سقف بلند و اولین خوابگاه ورزشی در هرسین

سرویس: ورزشیکد خبر: 22522|08:59 - 1394/11/08
نسخه چاپی
افتتاح سالن ورزشی سقف بلند و اولین خوابگاه ورزشی در هرسین
مدیر ورزش و جوانان شهرستان هرسین از افتتاح پروژه های ورزشی و برگزاری مسابقات متنوع ورزشی در ایام دهه مبارک فجر در هرسین خبر داد.

مدیر ورزش و جوانان شهرستان هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاز افتتاح پروژه های ورزشی و برگزاری مسابقات متنوع ورزشی در ایام دهه مبارک فجر در هرسین خبر داد و اظهار داشت .به مناسبت فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر و بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان هرسین و همچنین آنچه که در سومین جلسه  ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان مصوب شد برنامه های بسیار خوبی برای این ایام از سوی هیاتهای ورزشی تدارک دیده شده است که از جمله انها می توان به  برگزاری مسابقات فوتسال در  3 بخش روستایی_ شهری  و کارمندی در هرسین و بیستون اشاره کرد.

 

 وی برگزاری مسابقات امادگی جسمانی ،طناب کشی ،کوهروی و دارت بانوان  برگزاری مسابقات شنابرگزاری مسابقات تنیس روی میز و برگزاری برنامه های بومی و محلی تحت عنوان جشنواره بومی و محلی در هرسین و بیستون را از دیگر برنامه های ورزشی در دهه مبارک فجر عنوان کرد.

 

مدیر ورزش و جوانان شهرستان با اشاره به افتتاح پروژه های ورزشی در این ایام خاطرنشان کرد در قسمت برنامه های افتتاح به حول و قوه الهی و همکاری و هم گامی مدیر کل ورزش و جوانان استان و فرماندار اولین خوابگاه ورزشی شهرستان هرسین بعد از 36 سال در محل سالن جدید شهرستان با ظرفیت 100 تخت  و با هزینه ای  به مبلغ 700 میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

 

محمدی جامع همچنین افتتاح سالن ورزشی مصوب سفر مقام معظم رهبری با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال که در بازه زمانی 4 ماه ساخته  شد را از دیگر برنامه های مربوط به حوزه ورزش و جوانان د ر شهرستان عنوان کرد.