ميرزا حسيني:

معرفي توانمنديهاي جامعه ورزش روستايي باعث هدايت آن به سمت توسعه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 21695|14:00 - 1394/10/06
نسخه چاپی
معرفي توانمنديهاي جامعه ورزش روستايي باعث هدايت آن به سمت توسعه
معاون فرماندار هرسين در جلسه بررسي مسائل و مشكلات حوزه ورزش بخش مركزي گفت: معرفي توانمنديهاي جامعه ورزش روستايي باعث هدايت آن به سمت توسعه و ترقي خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،ميرزا حسيني معاون فرماندار هرسين در جلسه بررسي مسائل و مشكلات حوزه ورزش بخش مركزي اظهار داشت تشكيل هيئت هاي ورزشي و ارائه امكانات و خدمات متناسب اولين گام در جهت حمايت و توسعه ورزش روستايي است .

وی افزود ورزش علاوه بر تقويت و افزايش قدرت جسمي ، سلامت روحي و رواني اشخاص را بدنبال دارد كه در نهايت باعث موفقيت و افزايش روحيه نشاط و شادابي در زندگي و ايجاد يك جامعه سالم و ايده آل خواهد شد

معاون فرماندار هرسين معرفي توانمنديهاي جامعه ورزش روستايي باعث هدايت آن به سمت توسعه و ترقي خواهد شد.

ميرزا حسيني همچنين خواستار احياي بازي هاي بومي محلي با توجه به    فلسفه هاي خاص بوجود آمده آن شد و اظهار داشت اين بازيها كه ريشه در آئين ، سنن و فرهنگ غني گذشتگان اين منطقه دارند بايد هويت اصيل خود را بازيابند.

در ادامه آذر خسروي بخشدار مركزي هرسين گفت امروزه اعتياد و يكسري از ناهنجاريهاي اجتماعي به يكي از معضلات و آسيب هاي جوامع روستايي تبديل شده است كه با گسترش خدمات و اماكن ورزشي مي توان از شدت آن كاست

وي همچنين از بي توجهي بخشي از دهياران به وضعيت ورزش روستايي انتقاد كرد.

بخشدار مركزي هرسين از اختصاص اعتبارات فرهنگي به دهياريها در راستاي حمايت از ورزش روستايي خبر داد و عنوان كرد بايد تحول جدي در ورزش روستايي ايجاد كرد .

خسروي در پايان خواستار توجه ويژه به ورزش دختران و نونهالان روستايي شد.